به محض دریافت ارقام فروش از برندهای دیگر، با یک بهروزرسانی وارد عمل میشویم.
کاهش فروش خودرو در آمریکا در سه ماهه دوم به جز کرایسلر که 95 درصد جهش کرد
وقتی صحبت از گزارش فروش می شود، کرایسلر مدل های استاندارد و هیبریدی را با هم ترکیب می کند و 32097 دستگاه در سه ماهه دوم فروخته شده است. سال گذشته، تنها 13229 Pacificas برای مدت مشابه خانه پیدا کردند که در نتیجه افزایش 143 درصدی برای مینی ون را به همراه داشت. با در نظر گرفتن سایر فروشهای کرایسلر، مقیاس این خودروساز در سه ماهه 95 درصد و تا نیمه اول سال 2022 با افزایش 13 درصدی متعادل میشود. تنها شرکت دیگری که تاکنون رشد سه ماهه داشته است، سوبارو است که همواره در حال افزایش است. بنابراین اندکی در 0.7 درصد.
در مورد سایر تولیدکنندگان، کیا در ماه ژوئن افت متوسط 4.9 درصدی را ثبت کرد (هیچ گزارش فصلی در دسترس نبود) و هیوندای 13 درصد در سه ماهه کاهش یافت. شرکتهای ژاپنی کمبود تراشه را بر روی چانه برداشتند. هوندا 50.7 درصد سقوط کرد و آکورا حتی با 51.2 درصد کاهش شدیدتر داشت. نیسان و اینفینیتی افت مشابه 38.6 و 40.9 درصدی دارند، اما تویوتا و لکسوس به ترتیب با 18.3 و 15.2 درصد کمی بهتر عمل کردند.
در حالی که سایر خودروسازان به طور کلی کاهش فروش در سه ماهه دوم را بین 10 تا 50 درصد گزارش می دهند، برند مشهور دیترویت با 95 درصد رشد سقف واقعی صنعت را شکست. افزایش دادن. بدیهی است که این رقم بسیار بزرگی است، اما به خاطر داشته باشید که کرایسلر در حال حاضر تنها دو وسیله نقلیه در نمایشگاه دارد – اگر Pacifica و Pacifica Hybrid را به عنوان موجودیتهای جداگانه در نظر بگیرید، سه خودرو. از نظر درصد، بسیار بزرگ است. اما ما همچنان از حجم فروش پایین در مقایسه با اکثر برندهای دیگر صحبت می کنیم.
همتایان کرایسلر در قلمرو FCA تقریباً در این سه ماهه عملکرد خوبی نداشتند. رم 27 درصد و دوج 30 درصد سقوط کرد. در مقایسه، کاهش 11 درصدی جیپ چندان بد به نظر نمی رسد، اما پس از آن به فیات می رسید. فروش ایالات متحده با کاهش چشمگیر 72 درصدی مواجه شد، اگرچه مانند کرایسلر، فیات یک برند کم حجم است.
39 عکس ها
فیات کرایسلر در اعلامیه سه ماهه دوم خود توضیح داد که جهش فروش Pacifica به دلیل حجم سفارشات ناوگان ناوگان بوده است. این شرکت همچنین اشاره کرد که هیبریدی 13 درصد از کل فروش Pacifica را به خود اختصاص داده است.
در حالی که ایالات متحده به تعطیلات آخر هفته میرود، خودروسازان آمار فروش سه ماهه دوم سال 2022 را اعلام میکنند. از این پست در 1 ژوئیه، ما همچنان منتظر اطلاعات فورد، جنرال موتورز و چند نفر دیگر هستیم. ارقامی که ما در اختیار داریم، به جز یک عدد بسیار غیرمنتظره از کرایسلر، تصویری تاریک نشان می دهند.