کراس اوور EV ساب کامپکت Polestar به عنوان رقیب Mini Aceman ارائه شد



منبع

Polestar یک برنامه بلندپروازانه برای عرضه هر سال یک مدل کاملاً جدید حداقل تا سال 2026 دارد. مارک عملکرد محور سوئدی از SUV 3 با یک بسته باتری عظیم 111 کیلووات ساعتی در اکتبر امسال رونمایی کرد و همچنین می‌خواهد به بازار عرضه شود. بخش های ابزار کوچکتر اعتقاد بر این است که یک کراس اوور ساب کامپکت در دست توسعه است و ما یک رندر جدید داریم که نگاهی اولیه به خودروی الکتریکی آینده دارد.

دوستان ما در Motor.es اولین کسانی هستند که این متقاطع سگمنت B بدون آلایندگی آینده (تحت نامگذاری اروپایی) را تجسم کردند و این نشریه به اندازه کافی مهربان بود که پیش نمایش انحصاری خود را با ما به اشتراک گذاشت. آنچه در تصویر می بینید یک کراس اوور کوچک با باتری با خط سقف الهام گرفته از کوپه، نمای جانبی عضلانی و نمای جلوی متمایز Polestar است. این زیباترین مدل نیست، مطمئناً، اما این چیزی است که واقعیت در این بخش معمولاً به نظر می رسد.

Polestar 3 2023

با این حال، کراس اوور الکتریکی ساب کامپکت Polestar با رقابت جدی روبرو خواهد شد. Mini در حال کار بر روی Aceman جدید است که در همان لیگ قرار خواهد گرفت. رقابت بیشتر از سوی ولوو، نام تجاری خواهر Polestar در خانواده جیلی خواهد آمد که EX30 را در مقطعی در سال آینده عرضه خواهد کرد. با این حال، این دو از نظر توان خروجی و ویژگی‌ها متفاوت خواهند بود. هر دو EX30 و کراس اوور کوچک Polestar دارای پلت فرم یکسانی هستند که توسط Smart #1 نیز استفاده می شود.

برای پیش‌بینی اینکه چه چیزی زیر پوست پنهان می‌شود خیلی زود است، با این حال، برخی از جزئیات اولیه را می‌دانیم. بر اساس اطلاعات موجود، این کراس اوور که هنوز نامش فاش نشده است، بر اساس پلتفرم SEA جیلی ساخته خواهد شد. این یک معماری مدولار است که به ویژه برای وسایل نقلیه تمام الکتریکی طراحی شده است. در این مورد، شایعه ای که در خیابان وجود دارد این است که مدل های پایه دارای یک موتور الکتریکی تکی در محور عقب خواهند بود، در حالی که ممکن است یک مدل دو موتوره و تمام چرخ متحرک نیز وجود داشته باشد.

ما نمی دانیم کراس اوور کوچک جدید Polestar چه زمانی وارد بازار می شود. برنامه های این شرکت برای سال 2023 شامل عرضه شاسی بلند لوکس کامپکت Polestar 4 است و ما تصور می کنیم تا اواسط دهه شاهد مدل کوچکتر آن نباشیم.