کلارکسون، هاموند و می آخرین اپیزود تور بزرگ خود را فیلمبرداری کردند


خبر خوب: تور بزرگ با جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در سال 2024 با یک مجموعه ویژه در زیمبابوه باز می گردد. خبر بد: طبق گزارش ها، این آخرین قسمت برنامه با حضور سه مجری نمادین است بی بی سی.

شاید این پایان کار نباشد تور بزرگ، اگر چه. ” بی بی سی می‌داند که گزینه‌ها برای تجسم جدیدی از نمایش در حال بررسی هستند.”

تور بزرگ در نوامبر 2016 در آمازون پرایم به نمایش درآمد. در ابتدا، فرمت بسیار مشابهی با تکرار میزبان داشت تخت گاز، ارائه شده در بخش برای هر قسمت. بعدها، این برنامه به ساخت ویژه‌های طولانی‌تر با ماجراجویی در مکان‌هایی مانند اسکاتلند، فرانسه، نروژ و اروپای مرکزی تبدیل شد.

ابتدا شایعاتی در مورد گرند تور مرگ در ژانویه 2023. آمازون پرایم ظاهرا تصمیم به تمدید نمایش و مزرعه کلارکسون برنامه ای فراتر از قراردادهای فعلی آنها پس از اظهار نظرهای جنجالی کلارکسون درباره مگان مارکل در دسامبر 2022.

اخبار مربوط به رفتن کلارکسون، هاموند و می تور بزرگ مدت کوتاهی پس از لغو بی بی سی منتشر شد تخت گاز برنامه تلویزیونی برای آینده قابل پیش بینی. پخش کننده گفت که در حال “استراحت برنامه” است و نشان می دهد که برنامه می تواند در نهایت بازگردد.

تخت گازلغو فیلم به دنبال تصادف فیلمبرداری مجری فردی فلینتوف در دسامبر 2022 بود که در آن امدادگران کمک های اولیه مجبور شدند او را با هواپیما به بیمارستان منتقل کنند. را بی بی سی به توافقی با کریکت باز حرفه ای سابق رسید که ارزش آن معادل 11.3 میلیون دلار (9 میلیون پوند) بود.



منبع