به نظر می رسد خودروهای دیفرانسیل عقب که از موتورهای احتراقی تنفس طبیعی و با جابجایی بزرگ وسط نصب شده و بدون هیچ گونه برقی سازی استفاده می کنند، از بین می روند. بین خودروهای برقی و القایی اجباری، خودروسازان در حال یافتن راههای جایگزین برای ساخت ماشینهای با قدرت بالا هستند. با این حال، این ویدئو نشان میدهد که آئودی R8 V10 Performance Spyder، شورولت کوروت Z06 و پورشه 911 GT3 هنوز سرعت مستقیم زیادی را ارائه میدهند. به علاوه، Ducati Panigale V4 SP2 آماده به چالش کشیدن آنها است.

دوکاتی این موتورسیکلت را با یک آکراپوویچ اختیاری و تمام تیتانیومی عرضه می کند. ۱۱ پوند وزن کم می کند. به علاوه، توان خروجی به 228 اسب بخار (170 کیلووات) و 96.6 پوند فوت (131 نیوتن متر) افزایش می یابد.
911 GT3 با موتور 4.0 لیتری فلت شش کم قدرت ترین خودروی این دسته است، اما آن را خارج از مسابقه حساب نکنید. این آسیاب 502 اسب بخار (374 کیلووات) و 346 پوند فوت (469 نیوتن متر) تولید می کند. به دلیل نیروی رو به پایین اضافی، GT3 RS گرانتر و تهاجمیتر در این مسابقه درگ سریعتر نخواهد بود. تغییرات تنها زمانی تفاوت ایجاد می کند که گوشه ها وارد معادله شوند.
از نظر تعداد، کوروت Z06 سگ برتر این مسابقه است. موتور 5.5 لیتری V8 تنفس طبیعی آن با میل لنگ صفحه تخت، 670 اسب بخار قدرت و 460 پوند فوت (624 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.
به عنوان یک موتورسیکلت، Panigale V4 SP2 خارج از این دسته است. مسابقهدهنده حرفهای جاش هرین در زین است. این دستگاه چهار سیلندر 1.1 لیتری با قدرت 210 اسب بخار (157 کیلووات) در 12500 دور در دقیقه و گشتاور 90.6 پوند فوت (122.8 نیوتن متر) در 11000 دور در دقیقه دارد. تحویل آنها در آمریکای شمالی در سه ماهه چهارم سال 2022 با قیمت پایه 39500 دلار آغاز شد.
26 عکس ها