کونیگزگ با معرفی موتور سه سیلندر برای Gemera جهان را شوکه کرد. این یک حرکت بزرگ برای سازنده هایپرکار بود که شهرت خود را بر پایه موتورهای V-8 ایجاد کرد. همانطور که مشخص است، کونیگ زگ باید برای گسترش گزینه های پیشرانه خود صبر کند. تعداد کمی از خریداران Gemera بودند که موتور 2.0 لیتری توربوشارژ دوقلو را انتخاب کردند که این خودروساز توانست آنها را متقاعد کند که به جای آن V-8 را خریداری کنند.
کریستین فون کونیگزگ، مدیر عامل شرکت، در مصاحبه ای در مورد از بین رفتن این سه سیلندر فاش کرد مجله Top Gear پادکست اوایل این ماه البته این شرکت این فناوری را رها نکرده است. کریستین گفت که به کار روی موتور ادامه میدهد و ممکن است روزی در Gemera (یا نسخهای از آن) تمام شود. اما V-8 بسیار محبوبتر بود، که مایه شرمساری است.
Tiny Friendly Giant کونیگزگ بخشی از یک سیستم هیبریدی قدرتمند بود که موتور 2.0 لیتری سه سیلندر را با سه موتور الکتریکی برای مجموع قدرت 1700 اسب بخار و گشتاور 2581 پوند فوت ترکیب می کرد. اولین خودروی چهار نفره این شرکت می توانست در 1.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و به حداکثر سرعت 249 مایل در ساعت برسد.
به گفته کریستین که از محبوبیت آن شگفت زده نشد Gemera فعلا فقط V-8 خواهد بود. موتور 5.0 لیتری V-8 با توربوشارژر دوقلو، 2300 اسب بخار قدرت و 2028 پوند فوت پیچش با سوخت E85 تولید می کند. قرار است تولید اواخر امسال آغاز شود و تحویل مشتریان در سال 2025 آغاز شود. کونیگزگ تنها قصد دارد 300 نمونه بسازد.