کیا K4 جدید، طراحی را به خوبی تبدیل می کند


آنچه در مورد کیا فورته سابق می دانید را فراموش کنید، زیرا مطمئناً اینطور نیست. جایگزین آن یک ماشین بسیار متفاوت است – حداقل از نظر بصری. جزئیات عملکرد منتشر نشده است. کیا تصاویر کاملی از سدان کامپکت جدید خود را قبل از عرضه عمومی در 27 مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک به اشتراک گذاشته است.

اگرچه زیبایی ممکن است در چشم بیننده باشد، اما نمی توان انکار کرد که K4 جدید جالب به نظر می رسد. ما (احتمالا) همچنین می توانیم موافق باشیم که باعث می شود فورته قدیمی (معروف به سراتو) قدیمی به نظر برسد. ستون عقب تیزرها هنوز هم نسبتاً ناجور به نظر می رسد، اما کیا به دلیل انجام کارها از نظر ظاهری متفاوت شناخته شده است.

کیا K4 2025

ظاهر بیرونی شبیه K3 کوچکتر است که جایگزین ریو می شود، اما نه در ایالات متحده که کیا سدان پایه خود را به تدریج کنار می گذارد. به نظر می رسد K4 جدید بزرگتر از فورته ای است که جایگزین آن شده است، و در حالی که دارای خط سقف خشن است، همچنان یک سدان با درب صندوق عقب است. دستگیره‌های درب‌های عقب در ستونی تعبیه شده‌اند که شیشه یک چهارم آن به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از چیزی است که فورته داشت. درهای عقب نیز بلندتر به نظر می رسند که نشان می دهد K4 خودروی بزرگ تری است.

این فضای داخلی سبز رنگ نیز نشان دهنده یک تغییر اساسی است زیرا K4 2025 جدیدترین کیا است که دارای صفحه نمایش دوگانه است. شما هنوز تعداد زیادی کنترل قدیمی برای تنظیم تنظیمات آب و هوا و صدا، همراه با میانبرهایی برای ناوبری، رسانه و سایر عملکردهای اغلب استفاده شده دارید. در بالای دستگیره در سمت راننده دکمه‌هایی برای گرمکن و تهویه صندلی جلو و همچنین فرمان گرم‌کن تعبیه شده است. سرنشین جلو نیز دارای یک صندلی گرم کن و تهویه سه مرحله ای است.

کیا K4 2025
کیا K4 2025

به نظر می رسد کیا K4 2025 دارای نمایشگر هد آپ، تعداد زیادی پورت USB، سوکت 12 ولت 180 وات و دکمه حالت رانندگی روی فرمان باشد. این تودوزی سبز Slate Green نام دارد، اما سدان جمع و جور قرار است با نمای داخلی Canyon Brown، Onyx Black و Medium Grey نیز عرضه شود. اگر می خواهید کمتر به صفحه لمسی تکیه کنید، یک کنترلر چرخشی در زیر نمایشگر وجود دارد.

K4 باید اواخر امسال در ایالات متحده پس از عرضه در نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 در ایالات متحده آغاز شود.



منبع