گران ترین پورشه تایکان توربو GT 286845 دلار قیمت دارد


جدیدترین نسخه از پورشه تایکان در اینجا است و چیزی را متوقف نمی کند. توربو GT که به عنوان قدرتمندترین مدل تولیدی در تاریخ پورشه شناخته می شود، قدرتی معادل 1092 اسب بخار را در تهویه دارد، البته برای چند ثانیه در حالت حمله. این فقط یک آتش سوزی مستقیم نیست، زیرا رکوردهای دور جدیدی را برای خودروهای الکتریکی تولیدی در Laguna Seca و Nürburgring در تریم پکیج Weissach به ثبت رسانده است. به لطف پیکربندی جدید پورشه، می‌توانیم ببینیم که توربو GT دقیقاً چه تعداد ویژگی اضافی در اختیار دارد.

پس از صرف چند دقیقه بازی با پیکربندی، به این نتیجه رسیدیم که این چیزی نیست که در Turbo GT می توانید داشته باشید، بلکه چیزی است که نمی توانید. ما به پیکربندی‌های پیچیده پورشه که مملو از گزینه‌هایی هستند عادت کرده‌ایم گاهی اوقات نزدیک به 100000 دلار اضافه کنید به قیمت استیکر در اینجا، لیست گزینه ها به طرز شگفت آوری کوتاه است. اما این بدان معنا نیست که ارزان است. ما به 54850 دلار اضافه پرداختیم که یکی از گزینه ها بیش از نیمی از هزینه های اضافی را تشکیل می دهد.

این ویژگی گران قیمت، Paint To Sample Plus پورشه است که از طریق برنامه Exclusive Manufaktur این شرکت در دسترس است. با قیمت 30020 دلار، می توانید رنگ سفارشی اعمال شده روی تایکان را مستقیماً از کارخانه انتخاب کنید. در غیر این صورت، پنج انتخاب رنگ بدون هزینه وجود دارد، از جمله رنگ پرتاب آسمان بنفش متالیک که در بالا نشان داده شده است. Volcano Grey Metallic، Shade Green Metallic، White و Black انتخاب های دیگر شما هستند. متالیک آبی کم رنگ، که از 911 داکار بلند شده است، 2850 دلار است. برای یافتن گران‌ترین تایکان توربو GT روی کره زمین، رنگ آبی خوش‌رنگ را انتخاب کردیم.

پورشه تایکان توربو GT 2025
پورشه تایکان توربو GT 2025

ما همچنین پوشش نه چندان زیبا Full Taycan Design Wrap را با قیمت 11400 دلار انتخاب می‌کنیم، و برندهای جسورانه‌ای را در دو طرف با نوارهای بزرگ روی خودرو اضافه می‌کنیم. صادقانه بگویم، ست برگردان خارجی بسیار کوچکتر تایکان با قیمت 1210 دلار بهتر به نظر می رسد، اما با بودجه نامحدود، ترجیح می دهیم طعم را از پنجره بیرون بیاوریم.

این دو گزینه ما را بیشتر راه را به شارژ 54850 دلاری می برد. تغییرات بیرونی بیشتر مانند آینه‌های بیرونی رنگ‌شده، چرخ‌های رنگ‌شده، دستگیره‌های درب مشکی و نشان‌های مشکی 2570 دلار اضافه می‌کنند. لوگوی نورانی پورشه در نوار چراغ عقب 460 دلار و رکاب های فیبر کربنی روشن با حروف سفارشی 3070 دلار است. پکیج داخلی GT با رنگ آبی ولتاژ قیمتی 940 دلاری دارد و ویژگی‌های دیگری مانند پدال‌های زیبا و دفترچه راهنمای مالک رنگی سفارشی نیز در آن لحاظ شده است.

این قیمت توربو GT را به 284845 دلار می رساند. اما اگر واقعاً همه کادرها را بررسی می‌کنیم، باید تحویل مرکز تجربه پورشه را نیز لحاظ کنیم. با پرداخت 2000 دلار، می توانید خودروی خود را از پورشه در آتلانتا یا لس آنجلس تحویل بگیرید و در این فرآیند یک تجربه VIP داشته باشید. این ما را به قیمت نهایی 286845 دلار می رساند.

انتخاب شما برای تایکان توربو GT فوق العاده قدرتمند چیست؟ تنظیمات خود را در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.



منبع