گیم مستر اتاق فرار کیست و چه کاری انجام می‌دهد | allescape

بله، اتاق فرارهای ما فعالیت‌هایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت، تقویت کارگروهی و بررسی عملکرد افراد است و مجموعه قابلیت سرویس‌دهی همزمان به گروه‌های تعداد نفرات بالا را دارد. فردی که در پیش از بازی، طول بازی و پس از آن، بر محتوا و فعالیت های شرکت کنندگان در محیط نظارت می کند و گاهی در راهنمایی و هینت دادن از طریق صفحه مانیتور اتاق نیز ایفای نقش می کند و به کمک شرکت کننده ها می آید. اتاق فرار به ذاته خطرناک و آسیب رسان نیست، حتی اگر یک بازی ترسناک و انتخاب کنید درست مثل دیدن یک فیلم ترسناک که قرار نیست هیچکدام از اکتورهای فیلم به کسی آسیب برسانند. اما با این حال انتخاب ژانر کاملا بستگی به شناخت خود فرد از خودش داره. مجموعه اتاق فرار ریون جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. ژانر اتاق فرار ترسناک ممکن است آن را به کار ببرید اما به هر حال اتاق فرار محل غافلگیری ها است..

مهم‌ترین و اولین کسی که در اتاق فرار باهاش روبرو می‌شید؛ گیم مستره! اون کسیه که به محض ورود، به استقبال شما میاد و بهتون درباره اتاق فرار توضیح میدهد. گیم مستر باید قبل از ورود شما به اتاق فرار، هر چیزی که نیازه بدونید رو بهتون اعلام کنه تا دچار گیجی و سردرگمی موقع بازی نشوید. قانون دیگری که باید گیم مستر اتاق فرار به آن متهد باشد، کنترل لحظه به لحظه بازیکنان است و نباید اجازه دهید که بازیکنان به اجزا و اتاق بازی آسیب بزنند. به عنوان مثال؛ اگر گیم مستر از مانیتور خود مشاهده کرد که بازیکنی به صورت عمدی یا از روی ترس و اضطراب در حال شکستن یا خراب کاری است می‌تواند با استفاده از راه‌های ارتباطی موجود این مورد را به بازیکنان بهترین دکور اتاق فرار گوش زد کند.

اتاق فرار منفی چهار

هینت یکی از اصطلاحات اسکیپ روم بوده و به معنای راهنمایی یا تذکر است. همانطور که گفته شد، در مواقعی کاربرد دارد که پلیر ها دچار مشکل می شوند. البته این نکته را باید اشاره کنیم که سیستم هینت و وسیله ارتباطی آن می تواند در هر اتاق فرار متفاوت باشد.

هر کدام از بازی ها با معیارهای خاصی مثل درجه سختی و میزان ترسناک بودن (برای سناریو های ترسناک) دسته بندی می شوند. درجه سختی معمولا با عددی بین ۱ تا ۱۰ و در بعضی موارد به شکل درصد نشان داده می شود. اگر در بازی اتاق فرار، کم تجربه یا بی تجربه هستید، پیشنهاد می کنیم از اتاق های فراری با درجه سختی پایین تر شروع کرده و سپس به سراغ بازی های سخت تر بروید. اصطلاحات اسکیپ روم و قوانین بازی از جمله مواردی می باشند که یک بازیکن حرفه ای باید تسلط کامل به آن داشته باشد. اگر در انجام بازی اتاق فرار حرفه ای باشید، قطعا با این موارد آشنا هستید و بارها از آن استفاده کرده اید، در غیر این صورت لازم است کمی قبل از بازی اطلاعات خود را افزایش دهید. اتاق فرار تاج اسکیپ در ادامه به مهم ترین اصطلاحات اتاق فرار اشاره خواهد داشت و اطلاعات خوبی را در این زمینه برایتان ارائه می دهد.

اتاق فرار خانواده کالینز

گیم مستر اتاق فرار کیست و چه کاری انجام می‌دهد | allescape

رفتار گیم مستر بازی می‌تواند سرنوشت ساز باشد؛ هر مقدار که این فرد به شغل خود تسلط داشته باشد بازی برای شما جذاب‌تر می‌شود. 2- زمانیکه بازیکنان وارد اتاق شده و دچار مسائل و مشکلات متفاوتی می شوند و نیاز به کمک دارند. اگر هرگونه مشکل یا بیماری قلبی یا فوبیای تاریکی و فضاهای تنگ دارید، یا این که باردار هستید، اصلا بازی های ترسناک و هیجانی رو امتحان نکنید. بله، همکاران ما در صورت نیاز از اتاق کنترل با شما در ارتباط خواهند بود و به سؤالات شما پاسخ خواهند داد.

  • هنگامی که تیم ها پازل نهایی را به پایان می رسانند و یا وقت خود را تمام می کنند، معمولاً تیم ها بازی را با هجوم آدرنالین به پایان می برند، بنابراین برای ما مهم است که بسیار هیجان زده به سراغ بازیکنان برویم!
  • در غیر این صورت میتوانید با کلیک بر روی دکمه “درج نظر” نظر خود را در مورد این آگهی ثبت کنید.
  • کار گیم مستر فقط در طول بازی نیست بلکه او قبل از شروع باید اتاق ها را چک نموده و از ریست بودن اتاق ها اطمینان حاصل کند.
  • البته در صورتی هم که در اتاق فرارهای ترسناک، یکی از بازیکن‌ها دچار حمله اضطرابی بشه، باید به گیم مستر علامت بده تا از اتاق خارج بشه.
  • مقدمه شما می‌تواند نکات به‌خصوصی داشته باشد که تیم احساس کند شما در کنارشان حضور دارید.