ینکو کوروت 2024 تایرها را با 1000 اسب بخار توئین توربو V-8 خرد می کند


آخرین ساخته شده توسط Specialty Vehicle Engineering یک شورلت کوروت C8 با قدرت 1000 اسب بخار است. Yenko/SC یکی از جالب‌ترین کوروت‌های تیونر تاکنون است که از یک موتور 6.2 لیتری LT2 V-8 با توربوشارژر دوقلو با برخی به‌روزرسانی‌های جدی نیرو می‌گیرد.

علاوه بر دو توربوشارژر 58 میلی‌متری آب خنک، V-8 در Yenko/SC دارای میل لنگ فولادی آهنگری، میله‌های پرتو H آهنگری، پیستون‌های آلومینیومی آهنگری و میل بادامک اختصاصی است. یک منیفولد ورودی سفارشی، یک سر با مقاومت بالا ARP، سرسیلندرهای با جریان بالا با پورت CNC، روکش سوپاپ‌های سفارشی، سیستم سوخت ارتقا یافته و یک تنظیم سفارشی به LT2 کمک می‌کند تا 1000 اسب بخار قدرت تولید کند. SVE همچنین گیربکس هشت سرعته دوکلاچه را برای کنترل قدرت اضافی ارتقا داده است.

در داخل، سازنده آرم SYC را روی تکیه گاه ها و کفپوش ها گلدوزی کرده است. این شرکت کوروت 1000 اسب بخاری را در اشکال کوپه و کانورتیبل ارائه می دهد که در هر رنگ کوروت کارخانه ای موجود است. SVE 9 انتخاب رنگ برای گرافیک SYC و دهمین گزینه فیبر کربن ارائه می دهد.

کالیپرهای ترمز با نشان ینکو به‌صورت استاندارد به رنگ قرمز عرضه می‌شوند، اما مشتریان می‌توانند یک رنگ اختیاری را انتخاب کنند، در حالی که SVE از پیشرانه ارتقا یافته با نوک اگزوز نقره‌ای یا مشکی استفاده می‌کند. همچنین سه سبک از چرخ‌های 19 اینچی جلو و 20 اینچی عقب در پوشش‌های مختلف وجود دارد.

SVE فقط 10 دستگاه از Yenko/SC Corvette خود را برای مدل سال 2024 تولید می کند. این شرکت قصد دارد در سال 2025 تولید خود را به 50 خودرو افزایش دهد. ما برای استعلام قیمت تماس گرفته‌ایم، و مطمئناً پس از شنیدن این خبر، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد. ما گمان می کنیم که ارزان نخواهد بود.



منبع