یک هوندای گوه ای شکل در راه است



هوندا در نمایشگاه CES در 9 ژانویه از یک خودروی الکتریکی جدید و جهانی رونمایی خواهد کرد و اولین تصویر تیزر خطوط تیغ تیز و شکل گوه این خودرو را نشان می دهد.

متأسفانه، هوندا هنوز چیز زیادی در مورد این وسیله نقلیه به ما نمی گوید. ما حتی اسمش را هم نمی دانیم. مدیرعامل هوندا گلوبال، توشیهیرو میبه و Global EVP Shinji Aoyama از این خودرو در جریان ارائه CES رونمایی خواهند کرد، جایی که آنها همچنین چشم انداز این خودروساز را برای سری جدید خودروهای برقی جهانی ارائه خواهند کرد.

تصویر روشن شده بالا کمی جزئیات بیشتر از عکس اصلی منتشر شده توسط هوندا ارائه می دهد. این به ما امکان می دهد چرخ را به خوبی ببینیم و نگاهی اجمالی به آنچه به نظر می رسد آینه جانبی است. بینی به طور قابل توجهی تیز است اما به یک فاسیای صاف با یک شکاف نوک تیز منتهی می شود. به نظر می رسد طراحی چرخ دارای پره های همپوشانی است.

هر چه هوندا این خودرو را بنامد، به نظر کاملاً متفاوت از هر خودروی الکتریکی دیگری است که می‌دانیم این برند روی آن کار می‌کند. به عنوان مثال، کراس اوور Prologue این برند، به نظر می رسد که ممکن است یک موتور احتراقی در زیر کاپوت داشته باشد، حتی اگر الکتریکی باشد. این شرکت همچنین دارای SUV های الکتریکی است که با ظاهری بسیار معمولی به چین می آیند.

در سال 2022، هوندا پیش نمایش انواع خودروهای برقی آینده، از جمله برخی از محصولات اسپرت را ارائه کرد. با توجه به شکل تیزی که در اینجا می‌بینیم، این امکان وجود دارد که این وسیله نقلیه عملکرد محور باشد. تا کنون، خودروساز فاقد ورودی الکتریکی در این بخش است.

هوندا در نظر دارد تا سال 2030 30 خودروی برقی را در سطح جهان معرفی کند و تا آن زمان حجم فروش سالانه آن دو میلیون دستگاه باشد. برای چشم انداز، تسلا 1.31 میلیون وسیله نقلیه در سراسر جهان در سال 2022 تحویل داد. این خودروساز ژاپنی می خواهد تا سال 2040 تمام محصولاتش در ایالات متحده از خودروهای برقی یا سلول سوختی باشد.



منبع