یک پورشه 718 کیمن یک ماشین دریفت شگفت‌انگیز عالی می‌سازد


وقتی به تازگی قهرمانی فرمول دریفت شده اید چه کار می کنید؟ ظاهرا پورشه بخر چلسی دنوفا، قهرمان FD، به تازگی یک 718 Cayman S را خرید تا آن را به یک ماشین دریفت تبدیل کند، و این یکی از جالب‌ترین چیزهایی است که در یک دقیقه دیده‌ایم. یک پورشه موتور وسط ممکن است یک ماشین دریفت بعید به نظر برسد، اما با تغییراتی و دستان سریع DeNofa، بسیار خوب کار می کند.

DeNofa جزئیات ساخت را در کانال یوتیوب خود توضیح می دهد، و این جذاب است. کیمن به طور شگفت انگیزی برای تبدیل به خودروی دریفت مناسب است. DeNofa توانست هندسه تعلیق عقب را حفظ کند و به سادگی بازوهای جدیدی را نصب کرد که امکان تنظیم بیشتر مرکز رول و ضد چمباتمه را فراهم می کند و بوش های لاستیکی استوک را برای اتصالات هیم ایجاد می کند.

پس از انداختن گیربکس، DeNofa یک کلاچ قوی تر، دنده های 2، 3 و 4 را تقویت کرد و دیفرانسیل را جوش داد که همه اینها به طرز شگفت انگیزی ساده بودند. او ترجیح داد با یک کایمن با چهار تخته توربوشارژ به جای یک فلت شش تنفس طبیعی همراه شود تا پتانسیل قدرت زیادی برای موتور تقویت شده داشته باشد. در حال حاضر، آنها حدود 400 اسب بخار بر روی 350 استوک کار می کنند، اما هدف نزدیک شدن به 600 است. برای این کار باید یک اگزوز جدید که قبلاً روی ماشین نصب شده است، و یک توربوشارژر جدید نیاز داشته باشد.

این یک خودروی فرمول دریفت نخواهد بود، بنابراین DeNofa در تلاش است تا جایی که ممکن است قطعات پورشه را حفظ کند. جدا از قفس، صندلی ها، مهارها و طبیعتاً ترمز دستی هیدرولیک، فضای داخلی نیز در انبار نگهداری می شود. او احتمالاً از شر رادیاتورهای کوچک جلوی چرخ‌های جلو خلاص می‌شود تا واحد بزرگ‌تری با زاویه در صندوق عقب نصب شود. یک لا 911 GT3 RS جدید. این برای این است که رادیاتور کمتر در معرض ضربه قرار بگیرد. DeNofa فرض می کند که به ارتقاء خنک کننده نیز نیاز دارد.

بحث الکترونیک هم بود. با هر ماشین مدرن، همه سیستم ها با یکدیگر صحبت می کنند، و زمانی که شما با یکی از آنها درگیر می شوید، بقیه خراب می شوند. DeNofa وارد جزئیات نمی شود، اما کار زیادی لازم بود تا اساساً قفل ماشین باز شود تا برای این منظور مورد استفاده قرار گیرد.

ما از دیدن این ساخت هیجان زده ایم. DeNofa در اینجا در تمام جنبه‌های ماشین غواصی می‌کند، و چیزهای زیادی فراتر از عکس‌های کناری خنک ماشین وجود دارد. اگرچه، ما از تماشای عکس های دریفت بارها و بارها خوشحالیم.





منبع