آئودی تایید کرد که نسل بعدی RS6 از پیشرانه هیبریدی برخوردار خواهد شد

وقتی نسل C9 آئودی RS6 آوانت در سال 2026 وارد بازار شود، آخرین واگن سریع این شرکت خواهد بود که دارای موتور احتراقی است. ما نمی دانیم که آیا یک V8 زیر کاپوت وجود خواهد داشت یا خیر، اما استفان ریل گفت چرخ ها جانشین آن صرفاً الکتریکی خواهد بود. مدیر اجرایی وقتی در مورد مدل های آینده صحبت می کرد، به تکامل نسل های قبلی RS6 Avants نگاه کرد.

امسال، آئودی بیستمین سالگرد RS6 آوانت را جشن می گیرد. اخیراً، تیم ما این شانس را داشت که تمام نسل‌های RS6 Avant را کاوش کند و یک روز زیبا را در کوه‌های راکی ​​کانادا با واگن‌های سریع سپری کند. بسیار دشوار است که بگوییم کدام نسل بهترین است – رک و پوست کنده ما همه آنها را دوست داریم – اما Motor1.comبه نظر می رسد که برت ایوانز، ویرایشگر ارشد، برای نسل دوم RS6 با موتور V10 نقطه نرمی دارد. در ویدیوی زیر بیشتر ببینید.

“البته این [hybridization] ریل به این نشریه گفت: در نسل بعدی می توانم به شما بگویم که هیبریداسیون بیشتری خواهد داشت. این راه ما به سمت خودروهای کاملاً برقی است.» حتی RS6 Avant امروزی نیز تا حدی برقی شده است – موتور قدرتمند 4.0 لیتری توئین توربو V8 توسط یک سیستم هیبریدی ملایم پشتیبانی می شود – اما جانشین آن به فناوری هیبریدی پلاگین متکی خواهد بود.

وقتی آئودی RS6 آوانت بالاخره برای مدل سال 2021 وارد ایالات متحده شد، همه اینجا هستند Motor1.com هیجان زده شده بود. آمریکایی‌ها بالاخره این شانس را پیدا کردند که یکی از سریع‌ترین و تواناترین استیشن واگن‌های جهان را تجربه کنند، و ما اکنون خوشحال‌تر هستیم که نسل جدید RS6 Avant را یاد بگیریم. البته به این زودی نمی آید، اما خوب است بدانید واگن سریع از اینگولشتات آینده ای دارد.

نسل فعلی RS6 آوانت تا اواسط دهه بازنشسته خواهد شد و جانشین آن باید در اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 وارد بازار شود. چرخ هااستفان ریل، رئیس سابق آئودی اسپورت و رئیس فعلی تحقیق و توسعه آئودی، اساساً تأیید کرد که این واگن جدید عملکردی از یک پیشرانه هیبریدی نیرو خواهد گرفت. جزئیات بیشتری مشخص نیست، اگرچه نحوه تکامل RS6 Avant احتمالا بزرگترین دگرگونی این مدل در تاریخ تا کنون است.



منبع

149 عکس ها

حدود یک نسل بعد از C6 شروع شد که انتشار CO2 بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا کرد. سپس در C7، ما از V10 به V8 کوچک‌سازی کردیم، سیلندر را غیرفعال کردیم، و در C8 اکنون یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی داریم.

آئودی RS6 آوانت 2004