آئودی جدید شما به دلایلی ChatGPT خواهد داشت


رابط هوش مصنوعی مورد علاقه شما به آئودی می آید. ChatGPT به مدل‌های فعلی و آینده و همچنین به خودروهای قدیمی‌تر از سال 2021 اضافه می‌شود. در صورتی که نسل سوم سیستم اطلاعات سرگرمی ماژولار (MIB 3) در جای خود قرار داشته باشد، می‌توانید با خودروی خود مکالمات طبیعی داشته باشید و در واقع صحبت کنید. دریافت پاسخ ها اینکه آیا پاسخ ها دقیق هستند، ما هیچ ایده ای نداریم.

اما موضوع این نیست. خودروسازان به ChatGPT روی می‌آورند نه به خاطر توانایی‌های خود، بلکه به دلیل مدل زبان طبیعی که در تئوری، خواسته‌های راننده را بهتر درک می‌کند. آئودی آخرین شرکتی است که این گام را برداشته است و راه‌اندازی دستیار آئودی موجود خود را با استفاده از Microsoft Azure Open AI برای ادغام ChatGPT بهبود می‌بخشد. برای مدل‌های آینده، Cerence Chat Pro به عنوان ابزار یکپارچه‌سازی عمل می‌کند و به طور موثری شکاف فناوری بین سیستم‌ها را پر می‌کند.

مارکوس کیت، نایب رئیس بخش داخلی، سرگرمی اطلاعاتی و توسعه اتصال آئودی می گوید: «با ادغام یکپارچه ChatGPT در کنترل صوتی خود، ما در حال ترکیب نقاط قوت هر دو برنامه هستیم. علاوه بر طیف وسیعی از عملکردهای کنترل شده با صدا، مشتریان ما اکنون از دسترسی ساده و ایمن به دانش مبتنی بر هوش مصنوعی بهره مند خواهند شد.

فولکس واگن قبلا ChatGPT را در خودروهای خود پیاده سازی کرده است، بنابراین حرکت به سمت آئودی کاملاً اجتناب ناپذیر بود. همانند خودروهای فولکس‌واگن، کنترل صوتی مانند همیشه عمل می‌کند و همچنان از سیستم اصلی برای دستورات تعیین‌شده استفاده می‌کند. تفاوت اکنون این است که اگر چیزی را بگویید که دستیار آئودی متوجه نمی شود، ChatGPT وارد عمل می شود. آئودی از مثال پرسیدن در مورد فشار باد لاستیک ها استفاده می کند، اما هیچ چیز مانع از این نمی شود که در حین حرکت با سرعت 150 مایل در ساعت از RS6 خود در مورد معنای زندگی سوال کنید. اتوبان

ادغام ChatGPT در ماه ژوئیه برای تقریباً دو میلیون آئودی ساخته شده پس از سال 2021 در دسترس خواهد بود. در آینده، در وسایل نقلیه ای که از معماری الکترونیکی E3 1.2 آئودی استفاده می کنند، گنجانده خواهد شد.



منبع