آئودی طراحی لوگوی دوبعدی جدید و بهتری را برای چهار حلقه خود معرفی می کند

19 عکس ها

عصر دیجیتال طی چند سال گذشته باعث شده است که خودروسازان در ظاهر لوگوی خود تجدید نظر کنند. بسیاری طرح‌های دو بعدی جدیدی را انتخاب کرده‌اند که نشان‌ها و آرم‌ها را در رسانه‌ها، از صفحه‌نمایش رایانه گرفته تا جلوپنجره، ثابت نگه می‌دارد. آئودی جدیدترین شرکتی است که به این روند جهش کرده و نشان دوبعدی جدیدی را برای خودروها و برند خود معرفی کرده است.

عکس - Audi Q8 e-tron Sportback 2023 آئودی در تلاش برای ایجاد یک برند ثابت در دنیای دیجیتال پر از صفحه نمایش تنها نیست. فولکس واگن، بی‌ام‌و، نیسان، اشکودا، کیا، پژو، جنرال موتورز، بیوک و بسیاری دیگر طرح‌های لوگوی خود را با المان‌های مسطح‌تر و دوبعدی اصلاح کرده‌اند. حتی ما در Motor1.com نام تجاری ما را بهینه سازی کرده اند. حضور و برندسازی آنلاین یک خودروساز به همان اندازه خود خودرو مهم است و شرکت ها می خواهند این دو را به طور منسجمی به یکدیگر پیوند دهند. این امر مستلزم لوگوی جدیدی است که برای نمایشگرهای دو بعدی در هر اندازه طراحی شده است.



منبع

چهار حلقه باقی مانده است، اما یک ظاهر طراحی کلی بسیار صاف تر است. به گفته آندره جورجی، طراح آئودی، لوگوی جدید “به طور قابل توجهی مدرن تر” از لوگوی جایگزین شده است. ایده لوگوی دوبعدی آئودی به سال 2016 برمی گردد، اما در سال 2020 زمانی که خودروساز آلمانی شروع به بازنگری در هویت سازمانی خود کرد و تصمیم گرفت که می خواهد چهار حلقه در همه جا یکسان به نظر برسند، واقعاً مطرح شد.