آئودی A3 سدان 2024 در یک روز بارانی پنهان شده بود

برچسب های روی درهای جلو نشان می دهد که سدان A3 در حال انجام یک سفر تحقیق و توسعه بود. تغییرات ظاهری احتمالاً محدود خواهد بود زیرا تنها به‌روزرسانی قابل توجهی که متوجه شدیم در پشت است که در آن بازتابنده‌های قرمز به جای افقی عمودی هستند. نسل چهارم هنوز یک خودروی بسیار جدید است، بنابراین آئودی بعید است که تغییرات اساسی در ظاهر آن ایجاد کند.

با وجود اینکه A3 تنها چند سالی است که وجود دارد و به همین دلیل هنوز نسبتا تازه به نظر می رسد، به نظر می رسد آئودی عجله دارد تا فیس لیفت آن را در میانه چرخه ارائه دهد. پاپاراتزی‌های خودرو نمونه اولیه این سدان کامپکت را در حال آزمایش در یک روز بارانی مشاهده کردند. با توجه به سپر جلو با حجیمش قضاوت می کنیم (و تقلبی) ورودی هوا، به نظر می رسد که ما با مدل S Line روبرو هستیم. این S3 تمام عیار نیست زیرا فاقد سر اگزوز چهارگانه است.

عکس جاسوسی فیس لیفت آئودی A3 2024

11 عکس ها

آئودی آخرین خودروی جدید خود را با موتور ICE در سال 2025 عرضه خواهد کرد و از آنجایی که نسل بعدی A3 احتمالاً پس از آن وارد بازار خواهد شد، تنها می تواند به این معنا باشد که هاچ بک/سدان جمع و جور به یک خودروی برقی تبدیل می شود.



منبع

این خودروی آزمایشی که با رنگ آبی توربو رنگ آمیزی شده است، دارای چرخ های نسبتاً کوچکی بر اساس استانداردهای خودروهای لوکس است و به نظر می رسد نشان کواترو را روی جلوپنجره Singleframe شرکتی خود پنهان کرده است. جالب است که آئودی تصمیم گرفت چهار حلقه را هم در جلو و هم در عقب پنهان کند. در مورد آن، A3 فیس لیفت شده احتمالاً نشان به روز شده معرفی شده هفته گذشته را با طراحی صاف تر و فاقد کروم خواهد داشت.