آئودی A5 2023 جایزه انتخاب برتر ایمنی IIHS را دریافت کرد

اخیراً هیچ به روز رسانی دیگری برای سری A5 وجود ندارد، به جز قدرت اضافی و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد در کل محدوده. ما خواهیم دید که آئودی در سال‌های آینده چه چیزی را برای پلاک نام در نظر گرفته است، اما با توجه به جهت‌گیری که این شرکت در این مرحله دارد، برقی‌سازی چندان دور از ذهن نیست.



منبع آئودی A5 کوپه 2023

طبق گزارش IIHS، آئودی A5 کوپه 2023 این جایزه را به دلیل چراغ های جلو به روز شده برای کل خط دریافت کرد. دو سیستم چراغ‌های جلو برای سری آئودی A5 کوپه وجود دارد که عبارتند از LED‌های طراحی ماتریکس و چراغ‌های لیزری. هر دو سیستم به ترتیب رتبه‌های Acceptable و Good دریافت می‌کنند که پیش‌نیاز کسب بالاترین تمایز “Plus” است.

شایان ذکر است، تریم پریمیوم آئودی A5 کوپه 2022 فقط دارای بازتابنده های LED است که امتیاز حاشیه ای را دریافت کرده است که این مدل را از دریافت بالاترین جایزه محروم می کند. این سیستم اکنون برای مدل سال 2023 در دسترس نیست.

نسل فعلی سری آئودی A5 از سال 2017 عرضه شده است و نیازی به گفتن نیست که نیاز مبرمی به اصلاحات اساسی دارد. در حالی که هنوز نمونه اولیه این خودروی لوکس سایز متوسط ​​را در جاده ها آزمایش نکرده ایم، خواه یکی از سه مدل بدنه آن باشد، آخرین نسخه A5 دو در از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) به رسمیت شناخته شده است.

جدا از چراغ‌های جلو، سیستم‌های استاندارد و اختیاری پیشگیری از تصادف جلو آئودی A5 کوپه 2023 در ارزیابی خودرو به خودرو و خودرو به عابر پیاده رتبه‌بندی برتر را کسب کردند. این شرایط الزامات دریافت بالاترین جایزه Top Safety Pick Plus را کاهش می دهد.

IIHS اعلام کرده است که به آئودی A5 کوپه 2023 بالاترین افتخار خود را از نظر ایمنی، Top Safety Pick Plus اعطا کرده است. این پانزدهمین جایزه Top Safety Pick Plus برای آئودی در سال جاری است که آن را به برندی تبدیل می کند که بیشترین امتیاز را دارد.