آئودی Q6 E-Tron با نمای داخلی دیجیتال خود تا حد زیادی کشف شد

پوشش استتار هنوز جزئیات کوچک تری را در آئودی Q6 E-Tron آینده پنهان می کند، اما این دسته از عکس های جاسوسی جدید بهترین نگاه ما را به فضای داخلی خودروی الکتریکی به ما می دهد. جای تعجب نیست که نمایشگرهای دیجیتال با انتخاب محدودی از کنترل‌های لمسی در دستور کار روز هستند.

پیش از این نگاهی اجمالی به فضای داخلی Q6 E-Tron انداخته‌ایم، اما این بار بیشتر پوشش‌های روی داشبورد کشیده شده‌اند. فرمان نیز در نمای ساده است که نمایشگر ابزار دیجیتال پشت آن قرار دارد. چرخ بسیار شبیه چرخ مورد استفاده در Q4 E-Tron کوچکتر است، اما داشبورد با صفحه نمایش لمسی وسط بیرون زده، تفاوت قابل توجهی با صفحه نمایش یکپارچه در مدل های دیگر دارد. به نظر می رسد که هیچ دکمه جداگانه ای در زیر آن وجود ندارد و کنسول مرکزی نیز دارای انتخاب محدودی از کنترل ها است. به نظر می رسد آئودی رویکردی مینیمالیستی را با این مدل اتخاذ کرده است.

آئودی Q6 E-Tron را به عنوان یک SUV استاندارد و یک مدل براق اسپرت بک ارائه خواهد کرد. شایعه شده است که هر دو دارای پیکربندی های تک موتوره و دو موتوره هستند، با تریم های برتر RS که احتمالا تا 600 اسب بخار (447 کیلووات) قدرت تولید می کنند. برد هنوز ناشناخته است، اما چیزی بین 250 تا 300 مایل یک شرط مطمئن است. این پلتفرم با پورشه Macan EV مشترک خواهد بود.

در خارج، ما همان روکش کامویی را می بینیم که در خودروهای آزمایشی قبلی استفاده شده است. جزئیات کوچک را پنهان می کند، اما طراحی اسپلیت لایت در جلو با جلوپنجره آئودی بسته در وسط را پنهان نمی کند. غیرممکن است که حسگرهای موجود در قسمت پایینی سیستم‌های کمک راننده را از دست بدهید، اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که این سیستم‌ها چقدر پیشرفته خواهند بود. ما می‌توانیم ببینیم آئودی همچنین بر خلاف رقیب مرسدس بنز که خط EQ خود را به‌طور قابل‌توجهی متفاوت از خودروهای احتراقی طراحی کرده، سبک کراس‌اور/SUV سنتی Q6 E-Tron را حفظ کرده است.