آئودی Q6 E-Tron Sportback فصل تست زمستانی را آغاز کرد

همانطور که در بالا ذکر شد، Q6 E-Tron Sportback دارای زیربنای مشترک با Q6 E-Tron معمولی است. این بدان معناست که استخوان‌ها از معماری ماژولار Premium Platform Electric (PPE) می‌آیند که با پورشه Macan کاملاً الکتریکی نیز مشترک خواهد بود. چند خروجی متفاوت بسته به تعداد موتورهای الکتریکی و نرم افزار قابل انتظار است، از جمله یک مدل با مارک RS. قبلاً آئودی را در حال آزمایش این کراس اوور عملکرد محور دیده بودیم و گمان می‌کنیم که قدرتی در حدود 600 اسب بخار (447 کیلووات) داشته باشد، مشابه آنچه که قدرتمندترین خودروی برقی Macan تولید خواهد کرد.

عکس جاسوسی جدید آئودی Q6 E-Tron

22 عکس ها

طراحی اسپلیت لایت که معمولاً با محدوده الکتریکی آئودی مرتبط است، در قسمت جلویی در مرکز صحنه قرار می گیرد. جلوپنجره هنوز شکل و اندازه خود را پنهان می کند، اما می دانیم که از نوع بسته خواهد بود زیرا هیچ موتوری وجود ندارد که به هوا نیاز داشته باشد. در قسمت عقب، انتظار می رود RS Q6 E-Tron بسیار شبیه یک کراس اوور استاندارد سری Q آئودی باشد، البته بدون هیچ گونه لوله اگزوز و با چراغ های عقب کمی تیزتر.

ما انتظار نداریم که در نمای جلو تفاوت هایی وجود داشته باشد زیرا دو نسخه اصلی Q6 از طراحی های یکسانی برخوردار خواهند بود. نمونه اولیه جاسوسی که در گالری زیر به تصویر کشیده شده است، کمی بیشتر از طراحی جلویی آن را در مقایسه با خودروهای آزمایشی قبلی، به ویژه ناحیه اطراف چراغ های جلو، نشان می دهد. استتار کم کم شروع به کنده شدن می کند، اما هنوز مقدار زیادی مبدل برای پنهان کردن جزئیات کوچک وجود دارد.