آئودی Q8 E-Tron مدل 2023 احتمالاً با شاسی بلند الکتریکی استتار شده مورد استفاده قرار می گیرد

آئودی قبلاً اعلام کرده بود که نسل بعدی مدل در سال 2026 وارد بازار خواهد شد و با نام “Q8 E-Tron” عرضه خواهد شد. با این حال، شایعه شده است که تغییر نام در اوایل سال آینده با فیس لیفت میان چرخه برای خودروی نسل فعلی انجام می شود. منابعی از داخل مارکت لوکس آلمان به این موضوع گفتند اتوموبیل تقریباً یک سال پیش، E-Tron و E-Tron Sportback به‌روزرسانی عمده باتری و موتورهای الکتریکی کارآمدتر برای افزایش برد بیش از 373 مایل (600 کیلومتر)، احتمالاً در چرخه WLTP، دریافت خواهند کرد.

Q8 E-Tron بالاتر از Q6 E-Tron آتی آئودی قرار خواهد گرفت که بر روی یک پلت فرم ماشین الکتریکی اختصاصی سوار خواهد شد. بزرگتر از این دو شاسی بلند الکتریکی بر روی اقتباسی از معماری MLB Evo قرار دارد که با Q8 بنزینی به اشتراک گذاشته شده است. مبادا تصور کنیم که به غیر از Q4 E-Tron، این شرکت اکنون Q5 E-Tron را نیز در چین می فروشد، جایی که اساساً یک نسخه لوکس از SUV الکتریکی سه ردیفه فولکس واگن ID.6 است.

برای شروع، چهار حلقه می گویند که این یک نمونه اولیه است، که معمولاً به این معنی است که دارای سخت افزار جدیدی است که در حال حاضر در شاسی بلند E-Tron که از سال 2018 عرضه شده در دسترس نیست. استتار – اگرچه اساساً رنگی است – نشان می دهد که این وسیله نقلیه آینده ای را به تصویر می کشد. مدل. تکه‌های قرمز ما را به این باور می‌رساند که در حال بررسی نسخه داغ‌تر S با تنظیمات سه‌موتور هستیم، اما در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست. سپرهای تراشیده شده و الگوی تازه برای جلوپنجره Singleframe بیشتر نشان می دهد که این مدل فیس لیفت است.

در اوایل ماه مارس، آئودی «عکس‌های جاسوسی» از E-Tron فیس لیفت شده با طعم اسپرت بک را به اشتراک گذاشت و اکنون احتمالاً در حال دریافت پیش‌نمایش رسمی از سبک بدنه معمولی با ظاهری به‌روز هستیم. گالری مجاور با اعلام ورود E-Tron در E-Cannonball در هامبورگ ارائه شد که هفته گذشته انجام شد. کارشناسان اینگولشتات از اشاره به SUV الکتریکی به عنوان مدل فیس لیفت شده خودداری می کنند، اما ممکن است اینطور باشد.

تیزر احتمالی آئودی Q8 E-Tron 2023