آئودی Q8 E-Tron 2023 و Q8 E-Tron اسپورت بک پیش از عرضه در 9 نوامبر معرفی شدند

بر اساس گزارشی، این پس از آن در برنامه به جلو کشیده شد و در عوض نام Q8 E-Tron در فیس لیفت ظاهر شد.

شایعات درست هستند – پلاک E-Tron با فیس لیفت شاسی بلند برقی برای این دنیا زمان زیادی ندارد و اکنون، آئودی تایید کرده است که منجر به معرفی در 9 نوامبر می شود. برای خداحافظی با E-Tron و استقبال از Audi Q8 E-Tron و Q8 Sportback E-Tron آماده شوید.

و در حالی که در تیزرها گفته نشده بود که جفت Q8 E-Tron جایگزین E-Tron خواهد شد، سال گذشته توسط آئودی تایید شده بود که Q8 E-Tron جانشین پلاک جدید خواهد بود. مدل نسل در سال 2026.

این دو مدل کاملا برقی که از طریق تعدادی تیزر در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آئودی اعلام شد، در اولین تصویر منتشر شده به‌صورت سیلوئت نشان داده شده‌اند که می‌توانید در لینک منبع زیر به آن دسترسی داشته باشید. تیزر دوم در قالب یک ویدیو (در زیر تعبیه شده) منتشر شد که برخی از ویژگی های جفت Q8 E-Tron را نشان می دهد.

*Q8 e-tron: مصرف برق (ترکیبی*) در کیلووات ساعت/100 کیلومتر: 24.4–20.1، انتشار CO2 (ترکیب*) در گرم در کیلومتر: 0؛ // Q8 Sportback e-tron: مصرف برق (ترکیب*) در کیلووات ساعت/100 کیلومتر: 24.1–19.5، انتشار CO2 (ترکیب*) در گرم در کیلومتر: 0؛

با انتشار تیزرهای بالا از آئودی، اینها دیگر شایعه نیستند. تا چند روز دیگر جزئیات کامل را دریافت خواهیم کرد، اما اگر می‌خواهید بفهمید چهره‌های Q8 E-Tron و Q8 Sportback E-Tron چه شکلی هستند، یک نمونه اولیه آئودی SUV الکتریکی با لباسی در ماه سپتامبر به نمایش درآمد. چهره به روز شده



منبع

در عکس و پست های ویدئویی به صراحت به پلاک های جدید اشاره نشده است. با این حال، پاورقی‌هایی که همراه آن‌ها آمده است گویای همه چیز است.