آئودی RS Q3 2023 نسخه 10 ساله با تریم مشکی فراوان عرضه شد

باور کردنش سخت است، اما آئودی RS Q3 10 سال است که وجود دارد. این کراس اوور توربوشارژ در سال 2013 وارد صحنه شد و آئودی برای احترام به یک دهه حضور خانواده در اطراف شهر، انواع تاریکی را به هاله RS Q3 اضافه می کند.

65 عکس ها

در داخل، آئودی به مدل ویژه صندلی‌های سطلی RS با پوشش‌های کربن مات پشتی صندلی‌ها را می‌دهد. با ترکیب چرم مشکی و دینامیکا برای سطوح صندلی و قسمت‌هایی از پانل ابزار، تاریکی بیشتری وجود دارد. دوخت کنتراست مسی، مانند برند RS Q3 روی کفپوش ها، وقفه ای بصری از فضای داخلی یکنواخت ارائه می دهد. صفحه نمایش RS Q3 به سرنشینان یادآوری می کند که این یک تریم تولید محدود است و در مجموع فقط 555 دستگاه برنامه ریزی شده است.

زیر پوست همه چیز ثابت می ماند و این چیز بدی نیست. موتور 2.5 لیتری پنج خطی تقویت شده 395 اسب بخار (294 کیلووات) قدرت دارد که از طریق گیربکس هفت سرعته S ترونیک به هر چهار چرخ ارسال می شود. ترمزهای کربن سرامیکی یک ارتقاء اختیاری هستند، با کالیپرهای ترمز خاکستری استاندارد و کالیپرهای قرمز یا آبی در دسترس هستند. RS Q3 می تواند در 4.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 155 مایل در ساعت است. با این حال، آئودی می‌تواند در صورت تمایل آن محدودکننده را دور بزند و به کراس اوور اجازه می‌دهد به حداکثر سرعت 174 مایل در ساعت برسد.

آئودی RS Q3 Edition 10 Years 2023 در پایان اکتبر در آلمان برای سفارش در دسترس خواهد بود. این یک افزودنی 5990 یورویی به قیمت پایه است و در حالی که 555 برای بازارهای جهانی ساخته می شود، آمریکای شمالی را شامل نمی شود.



منبع آئودی RS Q3 10 ساله

این برای چیزی که اساساً یک بسته ظاهری مشکی است، بسیار زیبا است، بنابراین آئودی RS Q3 نسخه 10 سال 2023 را ایجاد کرد. در قسمت بیرونی، مدل ویژه دارای رینگ‌های مشکی ۲۱ اینچی دو پره است که با لاستیک‌های سری ۲۲۵/۳۵ پوشیده شده‌اند. رنگ مشکی بیشتری برای تزئینات در و پنجره، آینه‌های جانبی، قسمت دیفیوزر، تیغه‌های اسپویلر جلو، و نشان آئودی نیز به رنگ مشکی براق است. چراغ‌های جلوی LED کمی تیره شده‌اند، و همه اینها با دو رنگ بیرونی – نقره‌ای شبنمی یا متالیک خاکستری کرونوس، که دومی منحصر به نسخه 10 سال است، در تضاد است.