آئودی RS Q6 E-Tron اسپید لپینگ نوربرگ رینگ

Q6 E-Tron در حال حاضر همراه با پورشه ماکان الکتریکی در حال توسعه است و می دانیم که هر دو مدل بسته به قدرت و ظرفیت باتری در چندین نسخه مختلف عرضه خواهند شد. شایعات دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد خط تولید Q6 می‌تواند شامل نسخه S نیز باشد که در زیر مدل RS کامل قرار می‌گیرد، اما فعلا نمی‌توان آن را تایید کرد. پسر عموی آن از اشتوتگارت نیز یک مدل پرفورمنس دریافت خواهد کرد و جالب است که ببینیم تفاوت بین این دو چیست.

انتظار می‌رود Q6 E-Tron استاندارد در اواخر سال جاری یا در نیمه اول سال 2023 وارد بازار شود. در بدترین سناریو، اولین نمایش ممکن است به اوایل سال 2024 موکول شود.



منبع

بدیهی است که این یک نمونه اولیه به شدت استتار شده است. با این حال، شما به راحتی می‌توانید نمای جلوی تهاجمی‌تری را در مقایسه با سایر خودروهای آزمایشی Q6 E-Tron که تاکنون مشاهده کرده‌ایم، مشاهده کنید. ترمزهای ارتقا یافته پشت آلیاژهای مشکی پنهان می شوند و مطمئناً نشانه های بیشتری وجود دارد که نشان می دهد این خودروی پرفورمنس در زیر استتار پنهان شده است.

یک رمز و راز در مورد نسخه RS این وسیله نقلیه در مورد پیشرانه ای که دریافت خواهد کرد وجود دارد. شایعاتی در مورد سیستم الکتریکی 600 اسب بخاری (447 کیلووات) متشکل از دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری بزرگ وجود دارد. برای Q6 E-Tron استاندارد باتری ها و پیکربندی های پیشرانه متفاوتی انتظار می رود.