آئودی RS6 آوانت 1200 اسب بخار را در زیر بدنه مشکی ساتن پنهان می کند

به گفته این کانال، این آئودی RS6 آوانت هلندی تیونینگ مرحله 2+ را با منیفولدهای اگزوز ارتقا یافته، ضایعات و بدنه دریچه گاز دریافت کرد – همه از Turbosystem. همچنین سنسورهای نقشه 4bar را از SRM و مرحله 3 تزریق آب متانول از Snow Performance به همراه یک خنک کننده شارژ فورج با پمپ اینترکولر ارتقا یافته CWA 100-3، پمپ سوخت دوگانه فشار کم با خطوط بزرگتر و سوخت پرفشار دریافت کرد. پمپ های اتوتک

با همه استانداردها، نسل C7 آئودی RS6 آوانت هیچ وقت یک دست و پا افتاده نبود. موتور TFSi V8 توئین توربوی آن قدرت فوق‌العاده‌ای در کلاس خود داشت و تقریباً یک دهه از معرفی آن می‌گذشت.

این RS6 آوانت تیونینگ شده می تواند در 2.57 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) با حداکثر سرعت 217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) برسد. یک چهارم مایل دویدن کمتر از 10 ثانیه بود.

ویدیوی بالا باید به شما نشان دهد که صدای این واگن قدرتمند چگونه است. با این حال، به دلیل شکستن اکسل عقب خودرو به دلیل قدرت فوق‌العاده‌ای که برای تحمل آن نیاز داشت، کوتاه شد.



منبع 8 عکس ها

روکش مشکی ساتن در اینجا یک روکش بود، در حالی که کل ساخت توسط آن انجام شد عملکرد DGM، یک شرکت تیونینگ مستقر در بلژیک. این خودرو با کنترل سواری دینامیک به همراه ایرلیفت 3P و مجموعه ای از چرخ های HF-2 مشکی براق 22 اینچی Vossen ارائه می شود.

حتی بهتر از آن، مالک، که با نام دیو (@black_rs_6 در اینستاگرام)، چرخش و نقشه برداری را خودش با استفاده از ابزار Dynospectrum انجام داد. نتیجه خروجی 1200 اسب بخار (894 کیلووات) و 1069 پوند فوت (1450 نیوتن متر) گشتاور است، اما تنها با استفاده از سوخت اکتان 102.

آئودی RS6 آوانت با فینیش مشکی ساتن تنظیم شده است

اما برخی از مردم اروپا از اروپا به اندازه کافی نمی توانند سیر شوند. با یک RS6 Avant که مرحله 4 تیونینگ پس از فروش را پشت سر می گذارد و مجموعه ای از به روزرسانی های موتور را پشت سر می گذارد، این واگن مخفی در اینجا بیش از 1000 اسب تولید می کند و در زیر پوشش مشکی ساتن پنهان می شود. شنوایی نگاهی سریع به این وسیله نقلیه، همراه با ارتقاهای زیادی که دریافت کرده است، به ما می دهد.