آئودی S1 Hoonitron، Electrikhana با جزئیات در پشت صحنه ویدیو


کن بلاک و آئودی پس از سال‌ها همکاری با فورد، شراکت کاملی دارند. قاتل بدنام لاستیک‌ها اخیراً جدیدترین ویدیوی ورزشی خود را در حال رانندگی با آئودی S1 Hoonitron EV منتشر کرده است، اما او چیزی بیش از یک راننده و سخنگوی در این رابطه رانندگی است.

این با جزئیات بیشتری در ویدیوی جدید آئودی توضیح داده شده است، که به طور برجسته نشان می دهد که بلاک در مورد سواری جدید خود صحبت می کند. او توضیح می دهد که چگونه تیم Hoonigan او و آئودی برای ایجاد این ماشین مسابقه یکباره با هم کار کردند، از ابتدا شروع کردند و ساختار را برای برآورده کردن نیازهای کاملاً غیر سنتی مسابقه ای بلاک توسعه دادند. به عنوان مثال، توزیع وزن نیاز به یک سوگیری جزئی به سمت جلو داشت که منجر به تعادل 52:48 شد. همچنین به یک فاصله بین دو محور کوتاه نیاز داشت که مشکلاتی را برای مهندسانی که سعی می‌کردند یک باتری قوی را در پلتفرم قرار دهند ایجاد می‌کرد. در واقع چهار باتری وجود دارد که مجموعاً 57.6 کیلووات ساعت برق تولید می کند.

واضح است که مهندسان به درستی متوجه شده اند. S1 Hoonitron 671 اسب بخار (500 کیلووات) و 472 پوند فوت (640 نیوتن متر) گشتاور دارد و این نیرو می تواند در صورت نیاز به موتورهای جلو یا عقب برسد. گشتاور فوری و فقدان گیربکس باعث می شود S1 Hoonitron سرعت چرخ های دیوانه کننده ای را برای کشتن جدی لاستیک ها ایجاد کند، همانطور که در Block نشان داده شد 125 مایل در ساعت. الکتروخانا رانندگی در لاس وگاس

صحبت از آن، این ویدیو همچنین نگاه ویژه‌ای به پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم فوق‌العاده ارائه می‌دهد. یک نفر به سادگی چندین جاده اصلی را در لاس وگاس نمی بندد، اصلا مهم نیست که دونات های AWD را بچرخانید داخل یک کازینو ما نگاهی بهتر به برخی از مکان‌های فیلم‌برداری، نگاهی به فرآیند تدوین داریم و عشق زیادی به S1 Hoonitron در عمل وجود دارد.

بلاک در این ویدئو می گوید: «از نظر فناوری، این تا به حال پیشرفته ترین ماشین دریفتی است که من تا به حال رانندگی کرده ام. با در نظر گرفتن وسایل نقلیه قبلی او شامل Hoonicorn Mustang چهار چرخ متحرک با 1400 اسب بخار و فورد Hoonitruck با موتور مسابقه ای فورد GT با توربوشارژ دوقلو، چیزی در مورد تلاش آئودی برای S1 Hoonitron می گوید.

به دنبال محتوای بیشتری در مورد عملکرد EV هستید؟ آخرین نمایش‌ها را در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2022 (از جمله شاسی‌بلند الکتریکی دراکو دراگون با قدرت 2000 اسب بخار) در جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع