در مقایسه با S4 Avant قبلی ما، این نمونه اولیه با تجهیزات آزمایشی روی چرخهای خود نصب نشده است. به این ترتیب، رینگهای پنج پره نسبتاً ساده به رنگ مشکی، نمای بسیار واضحی از ترمزهای بزرگ در پشت آن ارائه میدهند. در یک نگاه، ممکن است تعجب کنید که آیا واقعاً به دنبال یک مدل RS4 هستیم. سایر نشانههای ظاهری، به ویژه عدم وجود دریچههای بزرگتر گوشه روی صورت، نشان میدهد که این نسخه رامتر است. در حالی که توجه ما به صورت است، طعم چراغ های جلوی جدیدی را می چشیم که فقط اندکی لاغر می شوند. جلوپنجره نیز کمی گسترده تر خواهد شد، اما نکته مهم این است که S4 جدید به راحتی به عنوان یک آئودی قابل تشخیص است.
همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، هنوز راه زیادی تا معرفی کامل S4 جدید در پیش است. ما انتظار داریم در مقطعی در سال 2023 – احتمالاً در نیمه اول سال – به عنوان یک مدل 2024 عرضه شود.
چراغ های عقب نگهدارنده در پشت حتی برای ناظران آموزش ندیده نیز آشکار است و از زیر شیشه عقب شیبدار بیرون زده است. با این حال، نگاه خود را کمی جلوتر بیندازید و سیمی را خواهید دید که به دو سر اگزوز در سمت چپ خودرو متصل است. ماهیت سیم ناشناخته است، ممکن است نوعی آزمایش انتشار، صدا یا سایر پارامترها باشد. سیم به پشت در پایه دریچه میپیچد، جایی که مطمئناً فضای زیادی برای پنهان کردن رایانهها یا سایر تجهیزات آزمایش وجود دارد.
منابع جاسوسی ما بر این باورند که موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ فعلی به مدل جدید منتقل میشود، اگرچه میتواند در این فرآیند کمکهای هیبریدی به دست آورد. S4 در شکل فعلی خود 349 اسب بخار (260 کیلووات) و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. به طور طبیعی، این به هر چهار چرخ مربوط می شود، اما یک تقویت متوسط هیبریدی می تواند خروجی را به 400 اسب بخار افزایش دهد.
15عکس ها
نسل بعدی آئودی S4 آوانت ظاهر دیگری را برای عکاسان جاسوس ما مستقر در سراسر جهان ایجاد می کند. این نمونه اولیه کامو پیچیده شده در جاده های پشتی در آلمان، نه چندان دور از نوربرگ رینگ گرفتار شد. با توجه به آنچه که ما می بینیم، هنوز ارزیابی کمی در مورد مدل جدید انجام می شود.