آخرین تماس Dodge Challenger به تاخیر افتاد زیرا موتورها همچنان در حال انفجار هستند

هیچ اطلاعات رسمی در مورد برنامه‌ریزی Dodge برای آخرین Last Call Challenger در دسترس نیست. یک شایعه حاکی از آن است که این شرکت در حال تغییر موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر برای کار با سوخت E85 است. گفته می شود که این قدرت خروجی را به 909 اسب بخار (669 کیلووات) افزایش می دهد. برای مقایسه، دوج چلنجر SRT Demon زمانی که با گاز اکتان 91 کار می کند 808 اسب بخار (603 کیلووات) و هنگام نوشیدن اکتان 100 به اضافه 840 اسب بخار (626 کیلووات) قدرت دارد.

صفحه نمایش SEMA دوج شامل نسخه جدیدی از شارژر الکتریکی Daytona SRT مفهومی با رنگ سه لایه Stryker Red با سقف مشکی است. نسخه تولیدی در خروجی های مختلفی عرضه خواهد شد: 455 اسب بخار (340 کیلووات)، 495 اسب بخار (370 کیلووات)، 535 اسب بخار (400 کیلووات)، 590 اسب بخار (440 کیلووات)، 630 اسب بخار (470 کیلو وات) و 670 اسب بخار (500 کیلو وات). مدل های 800 ولتی SRT Banshee بیش از 800 اسب بخار (597 کیلووات) قدرت خواهند داشت.

برای بحث بیشتر در مورد مدل‌های Dodge Last Call، این قسمت از پادکست Rambling About Cars را بررسی کنید:

در حالی که آخرین مدل Last Call در نمایشگاه SEMA امسال حضور ندارد، دوج وسایل نقلیه مهیج دیگری را در آنجا به نمایش گذاشته است. موتور جدید HurriCrate وجود دارد که به خریداران اجازه می‌دهد موتور 3.0 لیتری Hurricane inline-six توئین توربو را در پروژه خود نصب کنند. مشتریان می توانند نسخه هایی با خروجی تخمینی 420 اسب بخار (313 کیلووات)، 550 اسب بخار (410 کیلووات)، یا نسخه مسابقه ای با بیش از 1000 اسب بخار (746 کیلووات) را انتخاب کنند.

در ماه سپتامبر، دوج به دلیل آنچه که این شرکت «چالش‌های محصول و عرضه» نامید، تاخیر در اولین نسخه ویژه آخرین تماس چلنجر SEMA (تصویر تیزر بالا) را اعلام کرد. در حال حاضر، تیم کونیسکیس، رئیس دوج، بیشتر از این داستان می گوید. به نظر می رسد که موتورها در طول توسعه نیروگاه همچنان در حال انفجار هستند.

دوج اخیراً قیمت کامل شارژر و چلنجر 2023 از جمله مدل‌های Last Call را اعلام کرده است. در همان زمان، این شرکت سایت Horsepower Locator را برای خریداران راه اندازی کرد تا این وسایل نقلیه را پیدا کنند. کاربران کد پستی خود را وارد می‌کنند، مدلی را انتخاب می‌کنند و فرد می‌تواند نمایندگی‌های محلی را پیدا کند که برای آنچه مشتری می‌خواهد تخصیص داده شده است.

با حل مشکل احتمالی، Kuniskis انتظار دارد تا قبل از پایان سال از این Last Call Challenger رونمایی کند. او با اشاره به مشکلات توسعه گفت: «بعداً داستان خنده‌داری خواهد بود.

6 عکس ها

کونیسکیس گفت: «فکر می‌کنم ما متوجه شده‌ایم – اگر موتورهای بیشتری را منفجر نکنیم. دفتر دیترویت. ما فکر می‌کنیم که مشکل را حل کرده‌ایم، اما من هنوز نفسم را حبس می‌کنم.»