آدام درایور موهای خود را کوتاه می کند، برای فیلم بیوگرافی جدید به انزو فراری تبدیل می شود



آدام درایور نقش انزو فراری را در فیلم زندگی‌نامه‌ای با این عنوان بازی خواهد کرد ماشین فراری. اکنون اولین تصاویر از بازی بازیگر نامزد جایزه اسکار il Commendatore. این فیلم قرار است در سال 2023 اکران شود.

مطابق با تنوع، ماشین فراری در تابستان 1957 در حالی اتفاق می افتد که شرکت او با احتمال ورشکستگی دست و پنجه نرم می کند. علاوه بر این، او روابط تیره ای با همسرش دارد. با این پس زمینه، این خودروساز در Mille Miglia رقابت می کند.

انزو فراری در سال 1898 به دنیا آمد، یعنی زمانی که داستان این فیلم اتفاق می‌افتد، 58 یا 59 سال داشت. در مقایسه، درایور در حال حاضر 38 سال دارد. با قضاوت بر اساس این عکس ها، این بازیگر آرایش یا پروتز ندارد، بنابراین روی صفحه نمایش پیرتر به نظر می رسد. درایور همچنین به نظر می رسد وزن کمتری از انزو واقعی در این مرحله از زندگی مدیر اجرایی دارد.

این اولین بار نیست که درایور یک بازرگان ایتالیایی را به تصویر می کشد. در سال 2021، او در مقابل لیدی گاگا بازی کرد خانه گوچی در مورد برچسب مد معروف

فراری علاوه بر درایور، بازیگران قدرتمندی نیز دارد. پنه لوپه کروز همسر انزو لورا فراری است. شیلین وودلی معشوقه او لینا لاردی است. پاتریک دمپسی، راننده مسابقه واقعی، نقش مسابقه‌دهنده پیرو تاروفی را بازی می‌کند.

افراد قابل توجهی هم پشت دوربین هستند. مایکل مان، که بیشتر به خاطر این شهرت دارد حرارت و وثیقه، کارگردانی می کند. اریک مسرشمیت، برنده جایزه اسکار، مدیر فیلمبرداری است. پیترو اسکالیا ویراستار برای کارهایش جوایز اسکار دارد جی اف کی و سیاه هاوک پایین. فیلمنامه اقتباسی از کتاب براک یتس است انزو فراری – مرد و ماشین.

در مورد Mille Miglia 1957 داستان بزرگی برای گفتن وجود دارد. آلفونسو دی پورتاگو تصادف مرگباری داشت که منجر به کشته و زخمی شدن تماشاگران شد. این حادثه به حدی بود که دولت ایتالیا مسابقات اتومبیل رانی در جاده های عمومی این کشور را ممنوع کرد.



منبع