آلفارومئو استلویو، جولیا با چراغ‌های جدید، سنج‌های دیجیتال به‌روزرسانی شد


آلفارومئو استلویو و جولیا از زمان اولین به روز رسانی ظاهری قابل توجهی را تجربه نکرده اند. این امر امروز تغییر می کند، زیرا این جفت ارتقاء ظاهری و داخلی متوسطی را دریافت می کند که باعث تازه شدن نمای ساختمان شده و فناوری جدیدی را وارد کابین می کند.

هر دو خودرو دارای طرح‌های جدید چراغ‌های جلو و عقب هستند و آلفا چراغ‌های جلوی ماتریس تطبیقی ​​تمام ال‌ای‌دی را به مدل‌ها اضافه کرده است. واحدهای جدید Stelvio و Giulia را به روز می کنند تا بیشتر شبیه Tonale باشد که اخیراً معرفی شده است که بهار آینده به فروش می رسد. در پشت، آلفا طرح جدید چراغ عقب جولیا را در شیشه ای با روکش شفاف در خود جای داده است که شیشه های دودی استلویو را با پوشش مشکی براق پنهان می کند. این خودروساز همچنین جلوپنجره مثلثی و دهانه های سپر پایینی را تازه کرده است.

تغییرات داخلی حتی ساده تر است، زیرا آلفا فقط یک دسته ابزار TFT 12.3 اینچی جدید اضافه کرده است. دارای سه طرح بندی است: Evolved، Relaxed و Heritage. نمایشگر Heritage از خودروهای این برند در دهه‌های 1960 و 1970 الهام گرفته و جزئیات متمایزی مانند اعداد معکوس در انتهای سرعت‌سنج را نشان می‌دهد.

هنگامی که استلویو و جولیا به روز شده به فروش می رسند، آلفارومئو هر دو را در چهار تریم عرضه می کند که خط تولید را ساده می کند. آنها Super، Sprint، Ti و Veloce هستند که تریم Super به عنوان مدل پایه برای سدان و SUV استفاده می شود.

عرضه مدل های به روز شده همزمان با معرفی سری ویژه Competizione توسط آلفا خواهد بود. این خودرو مبتنی بر تریم Veloce خواهد بود و با هر موتوری در دسترس خواهد بود و با نمای بیرونی خاکستری مات Moon Light و کالیپرهای ترمز قرمز که پشت رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی پنهان می‌شوند، از دیگر تریم‌ها متمایز خواهد شد. در داخل خودروهای Competizione یک سیستم صوتی Harman/Kardon، نشان‌های تکیه‌گاه سر منحصربه‌فرد، داشبورد و صندلی‌های روکش چرمی (با دوخت قرمز) و شیشه‌های حریم خصوصی دریافت خواهند کرد.

از زمان معرفی Stelvio در سال 2017 و Giulia در سال 2016، Fiat Chrysler Automobiles به گروه PSA پیوسته تا Stellantis را تشکیل دهد. سدان و شاسی‌بلند به‌روز شده افزودنی عالی برای Tonale خواهند بود و به این برند کمک می‌کنند خط تولید خود را توسعه دهند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این خودروساز در سال آینده یک خودروی اسپرت جدید اضافه خواهد کرد. ظاهراً این مدل دارای نشانه های طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل خواهد بود و با قدرت هیبریدی یا الکتریکی عرضه می شود.



منبع