آلفارومئو توناله موتور 2.0 لیتری توربو را در ایالات متحده عرضه می کند، فقط PHEV خواهد بود

دوج هورنت که شباهت زیادی به Tonale دارد و در ایالات متحده نیز موجود است، با موتور 2.0 لیتری توربو عرضه خواهد شد. قدرت موتور در دوج 265 اسب بخار (198 کیلووات) است که بیشتر از آلفا است. این خودروساز هورنت را با پیشرانه هیبریدی پلاگین نیز عرضه خواهد کرد، اما در این برنامه 285 اسب بخار (213 کیلووات) تولید خواهد کرد.

Alfa Romeo Tonale Veloce در کارخانه 2023

آلفارومئو توناله در اوایل سال جاری با دو گزینه پیشرانه برای ایالات متحده عرضه شد. با این حال، زمانی که در اوایل سال آینده در اینجا به فروش برسد، تنها یکی خواهد داشت. این خودروساز تصمیم گرفته است که این کراس اوور را تنها با پیشرانه هیبریدی پلاگین عرضه کند و گزینه 2.0 لیتری توربوشارژ را از خط تولید حذف کند.

آلفارومئو توناله در اوایل سال آینده به فروش می رسد. این خودروساز اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که قیمت از محدوده بالای 30000 دلار شروع خواهد شد. با این حال، با حذف موتور 2.0 لیتری آلفا، قیمت اولیه Tonale ممکن است افزایش یابد. ما باید منتظر اطلاعات رسمی قیمت گذاری باشیم، که احتمالاً به تاریخ فروش آن نزدیک تر خواهد شد. انتظار می رود هورنت به زودی به فروش برسد.



منبع

پیشرانه پلاگین یک موتور چهار سیلندر 1.3 لیتری توربوشارژ را جفت می کند که چرخ های جلو را با یک موتور الکتریکی در عقب نیرو می دهد. این دو در مجموع خروجی سیستم 272 اسب بخار (203 کیلووات) تولید می کنند. این گزینه پیشرانه ممتاز Tonale است، با موتور 2 لیتری توربوشارژر 256 اسب بخار (191 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور.