آلپاین A110 R فرناندو آلونسو با برچسب قیمت 148000 یورو معرفی شد

شاید بزرگترین تغییر برای کاپوت فیبر کربنی باشد زیرا در رنگ آبی مات رنگ آمیزی شده است. همچنین یک پلاک با شماره جداگانه برای نشان دادن انحصار نسخه ویژه وجود دارد در حالی که آفتاب گیر شعار آلونسو را دارد: “بیش از یک مسیر به بالای کوه وجود دارد.” یک کلاه ایمنی امضا شده همراه با خرید خودرو ارائه می شود.

خوب، اما چه ویژگی خاصی در مورد این خودرو وجود دارد که حق بیمه عظیم 43000 یورویی را نسبت به A110 R معمولی تضمین کند؟ خوب، این خودرو منحصراً به رنگ آبی مات می آید تا خودروی Alpine F1 را آینه کند و امضای آلونسو را روی شیشه ربع عقب می پوشاند. پرچم فرانسه با طرح آلونسو آبی-زرد-نارنجی جایگزین شده است که رنگ دوم روی کالیپرهای ترمز و داخل کابین استفاده شده است. داخل کابین، امضای راننده روی پشتی سرها نقش بسته است.

بعد از معرفی A110 R در اوایل این هفته، Alpine یک سورپرایز را برای طرفداران فرمول 1 آماده کرده است. با نسخه فرناندو آلونسو آشنا شوید، یک نسخه ویژه محدود با قیمت نجومی 148000 یورو در خانه در فرانسه که R معمولی با قیمت 105000 یورو به فروش می رسد. ناگفته نماند که شما به گران ترین خودرویی که بخش عملکرد رنو تا کنون فروخته است نگاه می کنید.

31 عکس ها

A110 R فرناندو آلونسو موتور 1.8 لیتری بنزینی توربوشارژ با 300 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر (250 پوند فوت) گشتاور را حفظ می کند. به طور انحصاری برای استفاده در پیست، ارتفاع سواری به میزان 10 میلی متر (0.4 اینچ) کاهش می یابد. این خودرو دارای رینگ‌های 18 اینچی فیبر کربنی با ترمزهای 320 میلی‌متری برمبو و سایر ویژگی‌های R معمولی است.

تنها 32 دستگاه ساخته خواهد شد و دلیل کاملاً خوبی برای آن وجود دارد. این راننده کهنه کار در 32 مسابقه در طول دوران حرفه ای درخشان خود در فرمول یک پیروز شد که در سال 2001 در گرندپری استرالیا با میناردی شروع شد. همانطور که احتمالا شنیده اید، راننده آلپاین قبلا قراردادی چند ساله با استون مارتین امضا کرده است تا جانشین سباستین فتل شود. فرناندو آلونسو دیاز 41 ساله به وضوح نشان داده است که قصد ندارد به این زودی بازنشسته شود.