آلپینا B8 گرن کوپه به سرعت به حداکثر سرعت 203 مایل در ساعت در اتوبان می رسد

B8 خود را از سری 8 گرن کوپه با نمای جلو و عقب جدید متمایز می کند که طعم اسپرت منحصر به فردی را به سدان می بخشد. در جلو، این خودرو دارای ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و برند آلپینا است. طراحی مجدد قسمت عقب شامل یک اسپویلر لبه ای و نوک اگزوز بیضی شکل آلپینا است. در داخل، تیونر تزئینات چوبی، رکاب های مارک دار، نشان و آلکانترا اضافه می کند.

نیروبخش این سدان لوکس بزرگ، موتور 4.4 لیتری دو توربوشارژ V8 بی ام و است. این موتور 612 اسب بخار (456 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این پیشرانه قادر است B8 2022 را تنها در 3.3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برساند. حداکثر سرعت رسمی آن 201 مایل در ساعت (XXX کیلومتر در ساعت) است.

Alpina B8 Gran Coupe 2022 ممکن است آن نشان‌های مورد علاقه M را نداشته باشد، اما بی‌تفاوت نیست. این دستگاه دارای قدرت فراوان و ارتقاهای دیگر است که آن را به یک ماشین عملکرد فوق العاده متفاوت از برادران BMW خود تبدیل می کند. یک ویدیوی جدید AutoTop NL با بردن این سدان به اتوبان آلمان برای یک انفجار با سرعت بالا در جاده، این قدرت را به نمایش می گذارد.

این سدان هیچ مشکلی برای پرتاب کردن به سرعت‌های دیجیتال سه‌گانه ندارد، با سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) با یک پلک زدن. آلپینا از ترافیک عبور می کند و فقط در چند مورد باید سرعت خودروها را در لاین چپ کاهش دهد، اما آنها در اولین فرصت از مسیر خارج می شوند. این ویدیو نشان می‌دهد که ماشین در این سرعت‌های بالا چقدر سازگار است.

آلپینا B8 گرن کوپه 2023 اکنون در ایالات متحده با قیمت اولیه 144900 دلار در دسترس است. این قیمت شامل هزینه 995 دلاری مقصد نمی شود. عملکرد بسیار زیادی دارد، اما شما نمی توانید آن را در جاده های عمومی ایالات متحده تجربه کنید. این مزخرفات را در مسیر نگه دارید.



منبع

با این حال، آلپینا بیش از نشان ها و نام تجاری اضافه کرد. متخصصان BMW همچنین فنرهای Eibach، پایه‌های تعلیق سفت‌تر، میله‌های نوسانی تقویت‌شده در جلو و پایه‌های جناغی پایینی سفت‌تر را نصب کردند. بین سیستم تعلیق و زمین، چرخ‌های 21 اینچی آلپینا با 20 پره قرار دارند. قدرت توقف از ترمزهای چهار پیستونی برمبو حاصل می شود که آلپینا با رنگ آبی به پایان می رسد.

BMW Alpina B8 Gran Coupe 2022