آموزش برنامه نویسی پایتون مدرک فنی + ورود به بازار کار | آموزشگاه کاسپین تبریز

آموزش برنامه نویسی پایتون مدرک فنی + ورود به بازار کار | آموزشگاه کاسپین تبریز

Web2py به توسعه دهندگان وب اجازه می دهد تا محتوای وب خود را با استفاده از پایتون به صورت پویا طراحی و پیاده سازی کنند. Web2py برای کمک به کاهش وظایف زمان بر در توسعه وب سایت ها، مانند توسعه صفر تا صد فرم های وب، طراحی شده است. پایتون زبانی است که قراردادن آن در اولویت یادگیری به‌عنوان یک مشوق عمل می‌کند و شما را به کسب مهارت‌ها‌ی بیش‌تر دعوت می‌نماید. دریافت آموزش پایتون مقدماتی مشوق خوبی برای ورود شما به جهان برنامه نویسی است. در این بخش یکی دیگر از کتاب های آموزش برنامه نویسی را آماده کرده ایم که برنامه نویسی به زبان پایتون که زبانی بسیار محبوب و پرکاربرد است را به شما آموزش می دهد. کتاب آموزش برنامه نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته توسط رامان عشقی در ۱۲۷ صفحه نوشته شده است که در ادامه می توانید توضیحاتی در مورد این کتاب مشاهده کرده و آن را دانلود کنید.

مفهوم Async و آموزش استفاده از celery در پروژه‌ها

برای استخراج اطلاعات از صفحات وب می‌توان از کتابخانه استفاده کرد که کتابخانه‌ایی تخصصی برای پردازش اطلاعات محسوب می‌شود. بنابراین با زبان برنامه‌نویسی می‌توانیم داده و‌ها و اطلاعات را بازیابی و پردازش کنیم و به یک وب سایت تبدیل کنیم. برنامه نویسی پل ورود ما به دنیای باینری است و زبان های مختلف راه های ورود مختلفی به این دنیا برای ما ایجاد می کنند.

بازار کار برای برنامه نویسان پایتون قوی است، با فرصت های شغلی فراوان و متوسط حقوق نسبتاً بالا. طبق گفته Glassdoor، متوسط دستمزد توسعه دهندگان پایتون در ایالات متحده حدود دلار در سال است که بسته به تجربه، موقعیت و صنعت، از 60،000 تا 120،000 دلار در سال دستمزد متغیر است. طبق نظرسنجی Stack Overflow Developer Survey 2021، پایتون چهارمین زبان محبوب در میان توسعه دهندگان حرفه ای در سراسر جهان و دومین زبان محبوب در میان دانشمندان داده و متخصصان یادگیری ماشین است.

  • در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید.
  • سلام وقت بخیر می تونید در دوره آموزش منطق و مقدمات برنامه نویسی شرکت کنید.
  • در ابتدای آموزش باید نسبت به مواردی مانند متغیرها و انواع آنها، حلقه های For و while، خواندن و نوشتن روی فایل ها، کلاس ها و اشیاء، رابط های برنامه نویسی کاربردی اطلاعات بدست آورید.
  • وجود کتابخانه‌های متنوع از دیگر مزیت‌های پایتون است که ضمن حفظ سادگی زبان، عملکرد بهتر و بهینه‌تری برای برنامه‌ها به ارمغان می‌آورد.
  • Instagram، Mozilla، Next door و Clubhouse برخی از سایت‌های معروفی هستند، که از جنگو استفاده می‌کنند.

همین الآن در سایت جابینجا python رو جستجو کردم 350 تا موقعیت شغلی اومد. آشنایی با مفاهیم اولیه برنامه‌نویسی مانند متغیرها، شروط، حلقه و… پایتون به عنوان یک زبان اوپن سورس یا همان منبع باز شناخته می‌شود.

مشخصه که الان دیگه آموزش پایتون خیلی زیاد شده و هم رایگان دارن آموزش میدن و هم با دریافت هزینه. اما چرا نابغه ها؟؟ خیلی از دوستان بودن، قبل از آشنایی با نابغه ها از جاهای مختلف آموزش دیده بودن و با شیوه ی آموزشی معلم ارتباط برقرار نمیکردند. اما سبک آموزشی نابغه ها، کاملا متفاوت هست و نمونه ویدیوهای زیادی داخل آپارات و یوتیوب و اینستاگرام هست که میتونید، نحوه ی تدریس مدرس رو مشاهده کنید. توی بحث یادگیری و آموزش، بهتره تخصص مدرس رو توی آموزش دادن بسنجید. ما به عنوان تیم کدیاد، در ادامه‌ی این مطلب تعدادی از مهم‌ترین خصوصیات پایتون را به شکلی قابل فهم و با زبانی ساده زیر ذره‌بین خواهیم برد.

اطلاعات بیشتر