آموزش جامع صرافی کوینکس (Coinex)

پلتفرم آبان تتر در اطلاعیهای به کاربران اعلام کرد سایت این صرافی از ساعت ۲۳ چهارشنبه ۶ آبان لغایت ۴ بامداد روز بعد در دسترس نخواهد بود. در صفحه Crypto Lending صرافی کوکوین، شما میتوانید رمزارزهای مختلف را وام بدهید یا وام بگیرید. جزییات: با دعوت هر کدام از دوستان به بیتپین، ۰.۰۰۰۰۴۵ بیتکوین و با دعوت کامل ۵ نفر، ۰.۰۰۰۲۵ بیتکوین در کیف پول بیت پین جایزه بگیرید. در زیر عنوان Assets Overview، ارزش موجودی تخمینی کل حساب شما به بیتکوین و دلار نمایش داده میشود. اکثر هزینههای معامله کوکوین به کاربران تعلق میگیرد (در کل 90 درصد). در برنامه بازی Arc8 ثبت نام کنند و این فرم را با استفاده از همان ایمیلی که در کوکوین ثبت نام کردهاند تکمیل نمایند. کاربران میتوانند دریافت توکن خود را از طریق لینک تاریخچه تراکنش در صفحه کیف پول تایید کنند. اگرچه قدمت این بازار بسیار کمتر از بازارهای فارکس، بورس، و بازار طلا است، اما در حال حاضر به اندازه دیگر بازارها ترافیک دارد.

معاملات اسپات رایجترین نوع ترید هستند و به آنها معاملات لحظهای نیز گفته میشود؛ زیرا در لحظه معامله، کالا بین خریدار و فروشنده منتقل میشود. در ستون سمت راست نیز لیست سفارشات خرید و فروش قرار دارد. صرافی ارز دیجیتال به وبسایت هایی گفته می شود که در آن خرید و فروش انواع ارز دیجیتال به انجام می رسد. کوکوین یکی از برترین صرافیهای ارز دیجیتال در دنیاست، که خدمات مختلفی به کاربران خود ارائه میدهد. در ادامه با بررسی شاخصهای مختلف، کوینکس و کوکوین را با هم مقایسه میکنیم. کوکوین اعلام کرد از آنجا که ممکن است تعداد درخواستها بیشتر از حد معمول باشد، ممکن است روند بررسی آنها به طول انجامد.

صرافی کوکوین دارای کوین های خاصی است که دارای پتانسیل بالای پامپ شدن می باشد که خیلی از آنها فقط در صرافی کوکوین لیست شده است. اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ سام بنکمن فرید، مدیر عامل صرافی FTX در روزهای گذشته گفته بود بسیاری از صرافی های ریز و درشت در شرایط فعلی بازار رمزارزها، ورشکست شده اند، ولی این موضوع را کتمان می کنند. کاربران میتوانند در برخی از قراردادها تا ۱۰۰ برابر لوریج داشته باشند. حجم خرید خالص توکن GMEE آنها از ۱۰۰ واحد بیشتر باشد. در پایان ۱۰،۰۰۰ دلار بین ۱۰۰ تریدر برتر بر اساس حجم معاملات آنها توزیع خواهد شد.

در مرحله بعد در قسمت جستجو نام رمزارز را جستجو کنید. در ادامه این مطلب جزییات کمپینها و مسابقات هیجان انگیز هر صرافی را جداگانه توضیح میدهیم. صرافی کوینکش اپلیکیشن موبایل خود را برای سیستم های اندروید و ios ارائه کرده است که از طریق لینک های زیر می توانید این اپ را بر روی مویابل خود دانلود و نصب کنید. این پلتفرم مبادلاتی در لیست 10 تا از شلوغ ترین صرافی های جهان که بیشترین حجم معاملات رمزارز را به خود اختصاص داده اند، قرار می گیرد. در اولین فیلد مرتبط با قیمت با عنوان Price، قیمت ارز رمزنگاری مورد نظر خود را وارد نمایید. من به همراه تیم مدیریتی صرافی KuCoin تلاش حداکثری خود را برای جبران این حادثه، به کار بستهایم. سپس در فیلد Price، قیمتی کمی پایینتر (برای پوزیشن خرید) و کمی بالاتر (پوزیشن فروش) را وارد کنید. فرض کنید که قیمت فعلی توکن KCS در مارکت معادل 0.97 دلار باشد، و قیمت حمایتی آن نیز معادل 1.07 باشد.

اسنپ شات شامل موجودی توکن OMG در حسابهای اسپات، وام دهی و مارجین خواهد شد. شبکه بوبا (Boba Network) توکن BOBA را بین دارندگان رمزارز OMG توزیع میکند. جزییات: به مناسبت لیست شدن توکن آپتیمیزم (OP) در صرافی کوکوین، کمپینی راهاندازی شده است که ۵۰٬۰۰۰ USDT را بین کاربران واجد شرایط تقسیم میکند. اگر میخواهید وام دهید و بهره دریافت کنید، تنها کافی است توکن مورد نظر را انتخاب کنید، در فیلد Amount مقدار توکنی که میخواهید وام دهید را مشخص کنید و دوره وامدهی را نیز انتخاب کنید، که به صورت ۷ روزه، ۱۴ روزه و ۲۸ روزه ارائه میشود.

اما در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد که بنابر تقاضای کاربران این ایردراپ را انجام داده است. زیرا بسیاری از کاربرانی که در حال حاضر از خدمات صرافی های خارجی استفاده مینمایند، هیچ شناختی نسبت به آنها نداشته و تنها به جهت تبلیغات و یا آشنا شدن با آنها از طریق اینترنت، در این شرایط قرار گرفتهاند. ولی در عرصه ارزهای دیجیتال به معنی نحوه های کسب درآمد از بازارهای مالی به گونه ای که انگار نسل جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به گزارش اوکی اکسچنج مراجعه کنید. همیشه از یک VPN با آی پی ثابت استفاده کنید و اگر تریدر هستید و هر روز وارد سایت صرافی میشوید، پیشنهاد میکنیم که از VPS معتبر استفاده کنید. این ایردراپ براساس زمان گرفتن اسنپ شات اولین بلاک اتریوم (لایه یک شبکه) بعد از ساعت ۲۴ روز ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ انجام میشود. ارزش دارایی این کیف پولها روز قبل از آن مجموعا برابر ۱.۸ میلیارد دلار بود که اکنون تنها ۱۰ میلیون دلار آن باقی مانده است. در تاریخ ۲۵ سپتامبر (تقریبا ۱۰ روز پیش) خبری مبنی بر هک بزرگ در صرافی KuCoin منتشر شد. دومین دوره ایردراپ توکن DON در صرافی بایننس به پایان رسید. دومین دوره ایرادارپ توکن دانی فایننس (DON) برگزار شد. این توکن بین دارندگان رمزارز IOST توزیع شد و اکنون برداشت DON آزاد است. اگر شما توکن بومی سایت صرافی کوینکس که CET نام دارد، خریداری کنید، کارمزد شما طبق جدول زیر، محاسبه میشود.

پس از ارسال درخواست برداشت از حساب کاربری خود در صرافی، کوینکس از کاربران میخواهد تا از طریق ایمیل یک بار دیگر نیز درخواست برداشت خود را تایید کنند. همان گونه در ابتدای مطلب نیز ذکر شد، صرافی kucoin به جهت سهولت کاربری و رسمیت، شبیه به بایننس است. قیمت این توکن نیز در زمان انتشار این مقاله 0.06 دلار هست. FairDrop در واقع لانچ پدی برای توکنهای بیهمتا (NFT) است. آنگاه این قابلیت برای حساب کاربری شما فعال میشود. 1.در ابتدا گزینه حساب کاربری خود که در بالای صفحه قرار دارد، انتخاب نمایید. با توجه به قوانین صرافی کوکوین که در مقاله نقد و بررسی کوکوین با جزئیات به آنها پرداختیم، فعالیت کاربران ایرانی در صرافی کوکوین با ریسکهای متعددی همراه است و به همین دلیل، ما این کار را توصیه نمیکنیم. صرافی کوکوین در قوانین خود نامی از کشورهای ممنوعه نبرده؛ اما به صراحت گفته از ارائه سرویس به ساکنین کشورهایی که در لیست OFAC هستند، از جمله ایران، سرویس نمیدهد.

روی انتقال عادی یا Normal Transfer کلیک کنید. وارد کردن کد معرف اختیاری است، اما میتوانید از کد معرف سایت اینوست یار استفاده کنید و هنگام خرید روی سایت تخفیف کارمزد دریافت کنید. توصیه می شود که کاربران ایرانی به منظور سهولت در وارد کردن کد تایید، به جای ثبت نام با شماره تلفن همراه، از طریق ایمیل روند مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند. به طوری که قابلیت انجام بیش از هزاران تراکنش در یک ثانیه را دارا میباشد. در صرافی یا کیف پول مقصد، بعد از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، یک آدرس کیف پول اختصاصی به نمایش در میآید. مطابق گزارش پیشین میهن بلاکچین، در چند روز گذشته شایعاتی در میان کاربران صرافی کوکوین مطرح شده است که میگوید بعضی کاربران در برداشت BTC از این پلتفرم با مشکل مواجه شدهاند.

در پایین صفحه میزان کارمزد دریافتی برای شما نمایش داده خواهد شد. در ضمن، سیستم «CoinEx» به طور دورهای بررسیهای امنیتی را روی کاربران «کوینکس» انجام میدهد و پاداش ارجاع ثبتنامهای مخرب را واگرد میکند. صرافی کوکوین طی اطلاعیهای اعلام کرده است که به دلیل نوسانات قیمت بسیار، پلتفرم با مشکل ترافیک سنگین و بارگذاری بیش از حد سیستم در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ (۵ آبان ۱۴۰۰) مواجه شده است. در مورد مبادلات، آنچه که کاربر نیاز دارد، اطلاعات ورود به سیستم وی مانند نام کاربری و رمز عبور است. پلتفرمهای آنچین در مورد کوکوین اشتباه میکنند! از آنجایی که این توکنها دارای اهرم هستند، سود و زیان شما را چند برابر میکنند. فرض کنید قیمت بازار این توکن، ۱ دلار است و شما میخواهید آن را با قیمتی بالاتر بخرید؛ زیرا اعتقاد دارید که اگر AMPL مقاومت ۱.۱ دلار را شکست، شروع به افزایش قیمت میکند. فرض کنید ۱۰۰۰ دلار سرمایه دارید و با ۲۰۰ دلار از آن، یک پوزیشن مارجین Isolated باز کردهاید؛ صرفنظر از مقدار لوریجی که استفاده میکنید، اگر این ۲۰۰ دلار لیکویید شود، ۸۰۰ دلار شما باقی میماند.

FairDrop در واقع لانچ پدی برای توکنهای بیهمتا (NFT) است.

اگر قبلا در سایت این صرافی ثبت نام کردهاید، برای ورود به حساب کاربری باید ایمیل و رمز عبور حساب شخصی خود را وارد کنید. اگر از ثابت بودن آی پی وی پی ان خود مطمئن نیستید، میتوانید هر بار قبل از ورود با استفاده از وبسایتهای رایگان برای چک کردن آی پی، مثل whatismyipaddress.com، آن را بررسی کنید. جزییات: انتقال بر بستر bep-20 برای بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، ریپل، دوجکوین، بایننس کوین، بیتکوین کش، ترون، تتر، کاردانو، ایاس، تزوس، سولانا، شیبا، اکسی اینیفیتس، مانا، سندباکس، گالا، ایپکوین، فانتوم، متیک، موباکس، استلار، پولکادات، یرن فایننس، سلر نتورک، لینک، میکر، پنکیک سواپ، آلیس، آلین وردز و توکن تراست ولت در او ام پی فینکس فراهم شده است.

یعنی اگه هر دلار آمریکا در بازار 20.000 تومان باشد ارزش هر 1 تتر با اختلاف 400 ، 500 تومان بیشتر در صرافی های ایرانی و با قیمت 20.500 تومان خرید و فروش میشه. در این قسمت اگر تمایلی به وارد کردن شماره تماستان ندارید می توانید از گزینه ی google verification استفاده کنید تا بعد از ۲۴ ساعت بتوانید معاملات خود را آغاز کنید. متهمان هک صرافی KuCoin شناسایی شدهاند و پلیس اقدامات لازم برای دستگیری این متهمان را آغاز کرده است.

فرض کنید شما ۱۰۰۰ دلار سرمایه دارید و با ۲۰۰ دلار از آن، یک پوزیشن در کراس مارجین باز کردهاید؛ میزان سود و ضرر بر روی کل ۱۰۰۰ دلار شما اثر میگذارد و این ۱۰۰۰ دلار شما باید صفر شود تا لیکویید شوید. در این رتبه بندی باینناس همچنان اول است و صرافی کوکوین تا نزدیکیهای رتبه ۱۰۰ نزول کرده است. صرافی کوکوین این معاملات را تا لوریج ۱۰۰ ارائه میدهد. در صرافی کوکوین علاوه بر انجام معاملات معمول در بخش Spot، امکان خرید و فروش در پلتفرمهای معاملاتی پیشرفتهای مانند معاملات قراردادهای آتی (فیوچرز) و معاملات مارجین نیز فراهم شده است.

حجم خرید خالص توکن GMEE آنها از ۱۰۰ واحد بیشتر باشد.

کوینکس از تعدادی از ارزهای دیجیتال، به ویژه ارزهای رایگیری محبوب که به طور فزایندهای به پلتفرم میپیوندند، پشتیبانی میکند. CoinEx بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند، به ویژه سکه هایی که رای مردم را کسب می کنند بیشتر به این پلتفرم ملحق می شوند. اکنون می توانید از وجوهی که به حساب کاربری Coinex خود واریز کردهاید، برای ترید یا خرید اولین رمز ارز خود استفاده نمایید. 1. وارد حساب CoinEx خود شوید و روی لینک “Wallet” واقع در منو کلیک کنید. در موضوع شبکه انتقال ارز دیجیتال یا همان شبکه ارز دیجیتال باید با چهار مفهوم زیر ایران ارز دیجیتال آشنا شویم. این موضوع همچنین بر معاملهگرانی که با استفاده از کوکوین به انتقال سرمایه میپردازند نیز تأثیرگذار است.

در این سرقت، تعداد بسیار زیادی از دارایی دیجیتال این صرافی هک شد و از کیف پول آن خارج شد. این صرافی که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرده، جزو ۱۰ اکسچنج برتر ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات است. بایننس در ساعت ۱۰:۳۰ تاریخ ۱۰ خرداد، ترا ۲.۰ (لونای جدید) را لیست کرد و معاملات جفتهای LUNA/USDT و LUNA/BUSD را آغاز کرد. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافیها آورده شده است. این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافیهای رمز ارز است. دلیل خروج سرمایه عمده از صرافی کوکوین چیست؟ نظر شما همراهان توکن باز نسبت به شایعات پیرامون این صرافی چیست؟ بهعنوان مثال، ما میخواهیم یک سفارش استاپ لیمیت روی توکن AMPL باز کنیم. کیف پول کوکوین به گونهای طراحی شده است که یک کیف پول رمزارزی امن و ساده باشد و از ادغام چند زنجیره به واسطه اکوسیستم KuCoin پشتیبانی میکند.