آموزش ساخت اکانت در پینترست بازاریابی پینترست پلتفرم کامل بازاریابی سوشیال | WikiHola

قبل از نصب برنامه ها یا رفتن به سایت های شخص ثالث، باید سعی کنید پیوند ارائه شده در ویدیو را دنبال کنید. پیوند به منبعی منتهی می شود که ویدیوی اصلی آپلود شده در Pinterest در آن قرار دارد. برای دانلود ویدیو از پینترست باید از یک برنامه خاص یا افزونه مرورگر استفاده کنید. اینستاگرام در اصل به یک شبکه اجتماعی تبدیل شده که قسمت زیادی از محتوای آن، محتوای زرد و بی کیفیت است.

  • خوشبختانه امکان دانلود و ذخیره تصاویر و ویدیوها در Pinterest فراهم شده است؛ تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با سازوکار دانلود ویدیو در پینترست آشنا شوید.
  • در صورتی که با کامپیوتر هستید یا میخواهید از طریق مروگر و از سایت برنامه ثبت نام کنید میتوانید از لینک زیر برای این کار استفاده کنید .
  • برای مدیریت و سازماندهی پین هایتان، آنها را روی بوردهای متناسب با دسته خودشان قرار بدهید.
  • اگر محتوای وب سایتتان محتوای باکیفیتی باشد، مخاطبان دوست دارند آن را در شبکه های اجتماعی خودشان به اشتراک بگذارند.

برای کسب درآمد از پینترست ابتدا باید یک اکانت تجاری بسازید. در بخش بیوگرافی پروفایل خود را کامل کنید و در آن از کلمات کلیدی برندتان استفاده کنید. یک عکس کاور که معرف برندتان باشد را برای بورد خود انتخاب کنید ترجیحا شعار برندتان را روی عکس قرار دهید تا در زمینه برند سازی بسیار قوی و دقیق عمل کنید. در قسمت Description بوردتان می‌توانید توضیحاتی در رابطه با برندتان درج کنید می‌توانید برای بهتر دیده شدن از هشتگ استفاده کنید.

هدیه ایرانسل و همراه اول برای نوروز 1402 + کد فعال سازی

در عکس زیر شما نمای کلی صفحه Analytics overview را می بینید. برای سرچ تصویری کافی است روی تب «ذره‌بین» کلیک کنید و سپس روی آیکون دوربین در بالای صفحه ضربه بزنید. کافی است چند کلمه کلیدی مربوط به موضوع مورد نظر را در قسمت سرچ به زبان فارسی یا انگلیسی تایپ کنید. در مرحله ثبت‌نام روی گزینه‌ی «Create Business account» کلیک کنید. بعداز این مرحله وارد دنیایی پر از عکس و ویدیوهای جذاب و چشم‌نواز در حیطه‌ی موضوعات موردعلاقه خود می‌شوید. همگام با محتوای بصری زیبا یعنی هنگام بارگذاری عکس به سه مولفه اصلی زیبایی، جذابیت و عمل گرایی، توجه کنید.

راهنمای جامع فیسبوک (facebook) آموزش نصب تصویری

بازدیدکنندگان می توانند تصویری را که بیشتر دوست دارند پین کنند. اطمینان حاصل کنید که بوردها نام و توضیحات جذاب و مرتبط دارند، تا افراد بدانند شما چه چیزی در این بورد پین می کنید. سپس یک دسته برای هر بورد اضافه کنید تا بوردها در جستجوی Pinterest قابل مشاهده شوند. تصویر پروفایلی که استفاده می کنید بهتر است یا لوگوی شرکتتان باشد و یا عکسی از سر و شانه (هدشات) تا مخاطبان شما به راحتی بتوانند شناسایی کنند. این کار به شما کمک خواهد کرد فالوورهای بیشتری جذب کنید. شما می توانید از این راهنمایی ها برای افزایش تعامل و جذب ترافیک بیشتر به وبسایت خود استفاده کنید.

با توجه به نبود محدودیت در پینترست در رابطه با عکس می‌توانید از عکس‌های تاثیرگذار با هر سایزی استفاده کنید. اگر می خواهید خیلی حرفه ای تر عمل کنید می توانید وب سایت فروش آنلاین تان را به پینترست وصل کنید. پینترست این امکان را به کاربر خودش می‌دهد که به تعداد نامحدودی از تصاویر دسترسی داشته باشد و هر تصویری را که میخواهد ‌دانلود کرده و از آن استفاده کند. پینترست این اجازه را به شما می‌دهد که تصاویر جذاب و دیدنی خود را در این شبکه اجتماعی قرار دهید تا سایر کاربران نیز از آن‌ها استفاده کرده و لذت ببرند. برای ساخت اکانت کاربری پینترست سه راه برای شما وجود دارد! اولین راه آن است که با استفاده از اکانت فیس بوک خود یک حساب کاربری بسازید.

آموزش ساخت اکانت در پینترست بازاریابی پینترست پلتفرم کامل بازاریابی سوشیال | WikiHola