آموزش صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس -ایران ارز دیجیتال

برای آنکه با امکانات صرافی Coinex و پلتفرم مبادلاتی این صرافی بیشتر آشنا شوید، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید. کوینکس بر خلاف بسیاری از صرافیهای دیگر مانند بایننس، اجازه انجام معامله با IP ایران را به کاربران میدهد. همچین کاربران میتوانند برای مشاهده دقیق کارمزد معاملاتی در صرافی کوینکس از سایت رسمی Coinex کمک بگیرند. اما پیش بینی شما اشتباه از کار درآمده و روند به جای صعودی نزولی شد. در بخش مکانیزم مؤثر دو پارامتر “همیشه معتبر” و “فوری یا لغو” وجود دارد که در قسمت “تنظیمات بخش مکانیزم” توضیح داده شد. این ارز از طریق شبکه اتریوم ERC20 ساخته شد که حال دارای شبکه اختصاصی خود میباشد.

در صفحهای که باز میشود، باید عبارت Spot را پیدا کنید. فروش و البته نحوه خرید ارز دیجیتال در کوینکس شاید در نگاه اول کمی مشکل بهنظر برسد؛ اما مطمئن باشید پس از چند بار تکرار این فرآیند، آن را بهخوبی یاد خواهید گرفت. اما به یاد داشته باشید همیشه وقت مناسبی برای خرید اسپات نیست. یا بر عکس، برخی تمایل دارند برای سفارشات اسپات خود، مانند حالت فیوچرز، استاپ لاس قرار دهند تا بتوانند براحتی آن را مدیریت کنند. صرافی coinex یکی از محبوبترین صرافیها در بین تریدرهای ایرانی بوده و اجازه فعالیت را به کاربرانی با آیپی ایران میدهد. کاربرانی که با دقت آموزش صرافی کوینکس را دنبال کنند، میتوانند بدون مشکل اقدام به حذف اکانت خود کنند. Isolated: در این قسمت اهرمهایی را از ۳ تا ۱۰۰ مشاهده میکنید؛ با انتخاب هرکدام از این اهرمها، تأثیر آن فقط روی همان رمز ارز اعمال خواهد شد و نه روی داراییهای دیگر.

از سایت رسمی Coinex کمک بگیرند. برای کسب سود از طریق معاملات اسپات، باید زمان مناسبی وارد بازار شوید. البته دلایل دیگری نیز برای محبوبیت این صرافی در بین ایرانیان وجود دارد؛ بهعنوانمثال، coinex کارمزد کمی از کاربران خود دریافت کرده و حتی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی میکند؛ بنابراین اگر ایرانی هستید و قصد دارید وارد بازار جذاب و پردرآمد کریپتو شوید، حتماً باید با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس آشنا باشید. روزبهروز بر تعداد افرادی که در بازار کریپتو سرمایهگذاری میکنند، افزوده میشود. بررسی صرافی کوینکس با بررسی مقدار مبلغ قابل سرمایهگذاری بدون نیاز به احراز هویت در این صرافی ادامه میدهیم. در صفحهای که باز میشود، باید عبارت Spot را پیدا کنید. به همین دلیل، قصد داریم نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس را بهطور کامل آموزش دهیم. در ادامه شیوه ثبت نام در این صرافی پرطرفدار و نحوه کار با آن را شرح می دهیم.

مارکت (Market): در این قسمت بهترین قیمت بازار برای معامله رمز ارز شما از طرف صرافی در نظر گرفته میشود. صرافی کوینکس یکی از بهترین و امنترین پلتفرمها برای تبادل ارز دیجیتال در جهان به شمار میرود. صرافی coinex یکی از پرطرفدارترین صرافیها در بین معاملهگران ایرانی بازار ارز دیجیتال است. کار در این سایت بسیار راحتتر از سایت بایننس است. یکی از مواردی که مشترکین صرافی کوینکس به دنبال آن هستند نحوه تبدیل BTC به Tether در این صرافی می باشد. یکی از دغدغههای همیشگی ایرانیان در این بازار پرهیاهو، پیدا کردن صرافی مناسب برای معامله است. در رتبه بندی شرکت تحقیقاتی CryptoCompare کوینکس به طور کلی با نمره B از بین ۱۵۰ صرافی در رتبه ۸۰ قرار دارد. اگر شرکتی بدون توجه به این قانون به ایران خدمات مالی ارائه دهد، در حال قانونشکنی بوده این شرکت دیر یا زود با مشکل مواجهه می شود. اما به یاد داشته باشید که معامله رمز از در این صرافی بدون شرکت در یک دوره آموزش ارز دیجیتال پیشرفته کار چندان معرفی کامل صرافی کوینکس coinex عاقلانهای نیست.

طریقه خرید و فروش در کوینکس به این صورت میباشد که شما در ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و یکی از گزینههای Exchange یا Futures را انتخاب نمایید. بهاینمنظور باید پس از ورود به حساب کاربری خود، روی گزینه Futures کلیک کنید. بعد از نامنویسی در وبسایت coinex.com، وارد حساب کاربری خود شده و روی گزینه اکسچنج کلیک کنید تا وارد بخش معامله شوید. به این معنا که شما در صورت عدم احراز هویت، میتوانید حداکثر ۱۰ هزار دلار از حساب کاربری خود برداشت کنید. CoinEx دارای مجوز معامله دارایی دیجیتال است، به این معنی که تمام وجوه شما که در صرافی ذخیره میشود را نمیتوان برای اهداف دیگری استفاده کرد و تضمین میکند که برای برداشت وجوه لازم نیست منتظر بمانید. با فشار دادن دکمه Sell پنجره کوچکی ظاهر می شود که مشخصات سفارش شما شامل مقدار و قیمت را نشان می دهد.

کار در این سایت بسیار راحتتر از سایت بایننس است.