آکورا تکرار می کند که NSX احتمالاً به عنوان یک ابرخودروی الکتریکی بازخواهد گشت

هنگامی که از جان ایکدا در مورد چشم انداز یک خودروی اسپرت پرچمدار جدید پرسیده شد، گفت: “من روی آن شرط می بندم” و اضافه کرد که “این خودرو الکتریکی خواهد بود.” معاون آکورا ادامه داد که ماشین عملکرد بدون موتور احتراقی “فقط در مورد خطوط مستقیم نخواهد بود.” او همچنین تصدیق کرد که تصمیم گیری در مورد بازگشت NSX به عهده او نیست و نشان می دهد که احتمالاً مسئولیت آن بر عهده رئیس و مدیرعامل هوندا، توشیهیرو میبه خواهد بود.

در حال حاضر، دو برند ژاپنی ماهی‌های بزرگ‌تری برای سرخ کردن دارند، زیرا هوندا در حال آماده‌سازی پرولوگ 2024 و آکورا ZDX، کامل با نوع S هستند. اولین خودروی الکتریکی آکورا در Honda e:Architecture در سال 2026 به فروش می رسد.

جالب اینکه، نیکی آسیا افرادی که با برنامه آکورا آشنا هستند، نقل می کند که می گوید یک NSX تمام الکتریکی می تواند در اوایل سال 2026 وارد بازار شود، زمانی که شرکت مادر Honda e:Architecture اختصاصی خود را معرفی کند. با این حال، در این مرحله هیچ چیز رسمی نیست، بنابراین این اطلاعات تایید نشده را با نمک ضرب المثل بگیرید. این واقعیت که Jon Ikeda در مورد بازگشت این مدل تنها چند ماه پس از معرفی Type S کاملاً پر سر و صدا است، نشان می دهد که این شرکت از نام افسانه ای چشم پوشی نخواهد کرد.

آکورا در ماه آوریل با NSX خداحافظی کرد و از نسخه 169500 ​​دلاری تیپ S که تنها با 350 خودرو محدود شده بود، رونمایی کرد. با این حال، تنها چند روز پس از اولین نمایش جهانی، جان ایکدا، معاون رئیس و مدیر برند، اشاره کرد که این دستگاه عملکرد در آینده به عنوان یک مدل الکتریکی بازخواهد گشت. همین شخص در مصاحبه ای با مجله خبری هفتگی برنامه نسل سوم NSX را تکرار کرد. نیکی آسیا.

در همین حال، علاقه مندان به موتورهای گازسوز می توانند سیویک تایپ R جدید را خریداری کنند یا منتظر اینتگرا تایپ S باشند که ظاهراً برای اولین بار هفته گذشته جاسوسی شد. البته، آینده الکتریکی است (چه با باتری یا یک سلول سوختی هیدروژنی) زیرا هوندا متعهد شده است که تا سال 2040 ICE را به کلی کنار بگذارد.



منبع