آکورا NSX نسل اول سوپرشارژ شده شبیه بهشت ​​در اتوبان است

NSX در حال حاضر برای دومین بازنشستگی خود از بازار آماده می شود. 350 دستگاه از Type S نمونه های نهایی از مدل نسل دوم هستند. آکورا با افزایش توان خروجی به 600 اسب بخار (447 کیلووات) و 492 پوند فوت (667 نیوتن متر) گشتاور، اطمینان حاصل می کند که سوپراسپرت با سرعت بالایی از بین می رود. گیربکس 9 سرعته دوکلاچه 50 درصد سریع تر تعویض می کند و می تواند هنگام تعویض دنده از دنده رد شود.

آکورا (یا هوندا، بسته به بازار) NSX نماد ابرخودروی دهه 1990 است. با 270 اسب بخار (201 کیلووات) و 210 پوند فوت (285 نیوتن متر)، با استانداردهای مدرن خودروهای عملکردی چندان قدرتمند نیست. مورد موجود در این ویدیو با بستن یک سوپرشارژر به موتور 3.0 لیتری V6 این مشکل را حل می کند. القای اجباری خروجی را به 395 اسب بخار (294 کیلووات یا 400 اسب بخار متریک) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) می رساند. بیایید ببینیم این دستگاه در اتوبان در این ویدیو چه کاری می تواند انجام دهد.

در سرعت های پایین، این NSX به طرز شگفت آوری مطیع به نظر می رسد. صدای کمی از اگزوز به گوش می رسد اما هیچ چیزی حاکی از افزایش قدرت خروجی آن در حدود 125 اسب بخار (93 کیلووات) نیست. با سرعت 37 مایل در ساعت (60 کیلومتر در ساعت)، می توانید صدای ناله سوپرشارژر را بشنوید. با بالا رفتن دورها بلندتر می شود.



منبع نسل اول Acura NSX