آیا لامبورگینی آونتادور Ultimae سریعتر از SVJ در مسابقه درگ است؟


این پایان راه برای یکی از شناخته شده ترین ابرخودروهای نسل ما، لامبورگینی آونتادور است. آواز قو مدل V12 به شکل آونتادور اولتیما (Aventador Ultimae)، آخرین نوع پلاک نام که از Sant’Agata Bolognese، ایتالیا منتشر شد، آمد.

هدف Ultimae ترکیب ظرافت آونتادور S با قطعات عملکردی SVJ بود. Aventador Ultimae خروجی موتور بهبود یافته ای دارد، البته فقط اندکی. با این اوصاف، آیا پیشرفت‌های مربوط به آخرین Aventador در مورد خانه‌نویسی است؟ ظاهراً آنها هستند و در این مسابقه درگ به لطف بریتانیا نشان داده شد. کارواو.

در رقابت خط مستقیم، آونتادور SVJ با یکی از 350 دستگاه Ultimae که تا کنون تولید شده است، روبرو شد. این خودرو از آپشن‌هایی نیز برخوردار است که آن را در مقایسه با SVJ گران‌قیمت، خودرویی بسیار گران‌قیمت می‌کند.

از نظر عملکرد، Ultimae 10 اسب بخار بیشتر از SVJ تولید می کند. با این حال، این افزایش قدرت به نحوی جبران می‌شود، زیرا با اضافه وزن همراه بود و اولی را کمی سنگین‌تر از دومی می‌کند. از نظر شتاب، هر دو خودرو در واقع در شرایط مساوی هستند.

شایان ذکر است، هر دو خودرو به طور رسمی دارای قابلیت سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) در تنها 2.8 ثانیه هستند.

در حالی که ارقام شتاب هر دو آونتادور را در یک زمین قرار می دهد، توجه داشته باشید که Ultimae حداکثر سرعت کمی بالاتر در 220.5 مایل در ساعت (355 کیلومتر در ساعت) دارد. با این حال، این قطعی نیست، بنابراین به نتایج مسابقه درگ می پردازیم.

ما نتایج هر دو مسابقه شروع ایستاده و حرکتی را خراب نمی کنیم، اما به عنوان یک اشاره، Ultimae همیشه در هنگام راه اندازی پشت SVJ بود. آیا اسب‌های اضافی برای رسیدن به SVJ و شکست آن در خط به Ultimae کافی بود؟ آیا بال عظیم SVJ بر نتیجه این مسابقه تأثیر گذاشت؟

ویدیوی بالای این صفحه را تماشا کنید و نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.



منبع