آیا یک فورد F-150 لایتنینگ می تواند یک Ram TRX را در یک مسابقه درگ شکست دهد؟

20 عکس ها

اگر به لایتنینگ و TRX برگردیم، هر دو در یک صدمین دوی سرعت مربع مساوی هستند، اما چگونه در مسابقه درگ مقایسه می شوند؟ کامیون های خطوط سریع این دو را بر روی یک نوار درگ قرار داد، که شاهد شکست خودروی الکتریکی در برابر کامیون ICE بود. اگر بیضی آبی در اینجا Raptor R بود، این تطابق جالب تری بود.

فورد F-150 لایتنینگ لاریات 2022: بررسی

البته زمانی که شماره عملکرد فورد رپتور R مشخص شود، این وضعیت تغییر خواهد کرد. Raptor R اکنون قدرتمندترین F-150 ساخته شده است. قدرت آن کمی کمتر از TRX است، هرچند باید توجه داشت که سبک‌تر نیز هست. مقایسه Raptor R با TRX با توجه به رقابت آشکار آنها در واقع جالب است.

در همین حال، این ویدیو همچنین یک نسخه پمپ شده از Ram TRX به نام بسته عملکرد Tyrant را معرفی کرد. پکیج Tyrant که توسط Nth Moto از مینه سوتا توسعه داده شده است، اساساً نسخه رسمی “Redeye” از TRX را با یک موتور بازسازی شده برای تولید 787 اسب بخار قدرت به جای آن نشان می دهد. فقط 702.

ما اکنون در عصر وانت های برقی هستیم و طبیعتاً بدون اتلاف انرژی به دلیل انتقال، کامیون های پلاگین فوق العاده سریع هستند. در واقع، سریع‌ترین کامیون‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید، عمدتاً الکتریکی هستند – به استثنای Ram TRX با موتور هلکت.

نکته قابل توجه این است که Ram TRX رسماً در سرعت 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) به اندازه فورد F-150 لایتنینگ است که به عنوان یکی از سریع‌ترین پیکاپ‌های تمام دوران شناخته می‌شود. هر دو کامیون می توانند این کار را تنها در 4.5 ثانیه انجام دهند، که باید در بالای لیست درست پس از GMC Hummer EV و Rivian R1T باشد.