اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم

معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت. بسیاری تصور می‌کنند که این زمان بسیار زیادی برای یک بازی است. به همین دلیل در ابتدای بازی کاملا وقت را هدر می‌دهند و هرچه به انتهای زمان نزدیک می‌شوند، متوجه خواهند شد که زمانی برای آنها باقی نمانده. گروه شرکت کنندههمانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است.

۴. اتاق فرار قتل مرموز

اتاق فرار کوروش تهران به نام سکیپ می هم در مجتمع تحاری کوروش چند اتاق با درجه سختی‌های مختلف دارد. اتاق فرارهای به نام سرقت از بانک،پمعمای تسلا، فرار از زندان و…هرکدام از داستان‌های این اتاق‌های فرار در سایت اصلی مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و قبل از رفتن می‌توانید داستان‌هاش را بخوانید. مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع کرده است. این مجموعه چندین شعبه در سطح شهر تهران دارد که در هر شعبه یک یا چند بازی اتاق فرار با سناریو و ژانرهای متفاوت را شما و دوستانتان میتوانید تجربه کنید. اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید.

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم

اتاق شکنجه با تمام اتاق فرار هایی که تا الان اسم بردیم یک تفاوت بزرگ دارد و آن هم سناریوی ۲ نفره است. بلیت این سناریو نفری هفتادوپنج هزار تومان است و فقط ۱ ساعت فرصت منبع دارید. اتاق مرتاض که تازگی‌­ها افتتاح شده داستانش راجع به یک آقای مرتاض است که شایعاتی در موردش وجود دارد. شما و هم‌­تیمی‌­هایتان که نهایتا باید ۸ نفر باشید، باید سعی کنید که اصل ماجرا را در مدت زمان ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه بفهمید و برای این مدت سرگرم­‌شدنتان در یک جای خفن باید نفری ۹۰ تومان پرداخت کنید. جریان از این قرار است که شما وارد درمانگاهی می‌شوید که اتفاق‌­های خیلی عجیبی در آنجا رخ می‌دهد؛ شما و دوستانتان باید بفهمید آنجا دقیقا چه خبر است؟ تعدادتان باید ۶ تا ۸ نفر باشد و ۲ ساعت فرصت دارید. سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید.

جدیدترین اتاق فرار ها

بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید. اگر به ورزش و کوهنوردی علاقه دارید، به احتمال زیاد اسم درکه را شنیده باشید. درکه منطقه‌ای باصفا در شمال غربی شهر تهران است که مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و کوهنوردی محسوب می‌شود.

ایده‌ اتاق‌ فرار زمانی در ذهن او شکل گرفت که دوستش در حال بازی آنلاین اتاق فرار بود. «تاکائو کاتو» در کلاب‌ها برنامه زنده ‌می‌گذاشت و شرکت‌کنندگان باید از فضایی خارج می‌شدند که تاکائو در آن محل درست کرده بود. ایده وی در ژاپن مورد استقبال قرار گرفت و بلیط‌های برنامه‌های زنده تاکائو به سرعت فروش می‌رفت. حدود سه سال بعد (در سال ۲۰۰۷) تاکائو کاتو که در آن زمان ۳۵ ساله بود، شرکت «اسکارپ» را در شهر کیوتو ژاپن تاسیس کرد و در پی آن اولین اتاق فرار به‌شکل امروزی افتتاح شد. تنها پس از گذشت پنج سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار در ژاپن در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۱۰۰ اتاق فرار در کشور ژاپن راه‌اندازی شدند.محبوبیت ایده تاکائو کاتو به سرعت به سنگاپور، مجارستان‌، رومانی، سوئیس و بقیه کشورهای دنیا نیز کشیده شد.

اتاق فرار امین آباد

یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. خب سفرزونی عزیز، آیا تا به حال اتاق فرار را بازی کرده‌اید؟ چقدر این بازی برای شما جذاب بوده و چقدر از آن لذت برده‌اید؟ در مورد تجربیات خودتان به ما بگویید. چه ژانری را بازی کرده‌اید و یا دوست دارید چه ژانری را بازی کنید؟ یادتون نره که ما عاشق شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم.

  • برای خیلی از مردم سوال پیش میاد که تو اتاق فرار چه لباسی باید بپوشیم؟ جواب این سوال همیشه اینه که لباسی رو بپوشید که توش راحتید چون ممکنه ی سری مراحل اسکیپ روم به عهده شما باشه و لباسای تنگ یا مجلسی و …
  • این لیست پینورست برای ده تا از اتاق فرارها و اسکیپ‌روم‌های ایران.
  • برخلاف تصور عموم، طرفداران اسکیپ روم قشر خاصی از جامعه نیستند.
  • این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند.
مجموعه اسکیپ رومیست، چهار بازی فعال در تهران و دو بازی فعال در اردبیل دارد. در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. اتاق فرار (یوخابه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی واقع شده است.