اتاق فرار طراح مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار طراح مجله اتاق فرار | allescape

این موضوع وقتی اهمیت پیدا می کند که همه تیم ها در یک اتاق فرار دچار مشکل شوند. طبیعتاً همه کسانی که قصد استفاده از اسکیپ روم را دارند، حرفه ای نیستند. معماهای داخل اتاق فرار باید در سطح میانگین هوش و تجربه جامعه طراحی شود.

  • همیشه این سوال را از خودتان بپرسید که اگر جای نویسنده داستان بودید، در اینجا چه کار می‌کردید؟ با پاسخ به این سوال می‌توانید راه حل‌های ممکن را ساده‌تر بیابید.
  • در انتخاب سناریو دنبال ایده های طولانی و پیچیده نباشین، بال و پر دادن به یه ایده کوچیک و متمرکز خیلی بهتر از پرداختن به ایده های پیچیده و مبهمه.کلا هر ایده ای که انتخاب می کنین باید قابلیت پیاده شدن در زمان یک ساعته رو داشته باشه.
  • گاهی اوقات بازیکنان با سرعت بیشتری اتاق را حل می‌کنند، اگر آهنگ‌ها لیست شده باشند، گیم مستر خیلی راحت در شرایط معمولی از پخش کردن آهنگی صرف‌نظر کرده و به سراغ قطعات بعدی می‌رود.
  • این کار را باید مرحله به مرحله ادامه دهید تا معمای پایانی را حل کنید.

مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت.

بازی اتاق جنگ در اتاق فرار انیگما برج میلاد، یک بازی ۴ تا ۷ نفره بوده و ۶۰ دقیقه به طول می‌انجامد. بازی محبوب روانی در اتاق فرار انیگما، ۴ تا ۶ نفره است و ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. بازی رویا نیز بین ۴ تا ۶ نفر انجام شده و ۶۰ دقیقه زمان می‌برد.

۳. اتاق فرار نفوذ

هرگاه بیش از حد در معمایی گیر کردید، مدیر بازی به شما کمک خواهد کرد و راهنمای لازم ارائه می‌شود. مجموعه اتاق فرار انیگما نخستین اتاق فرار تهران است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم. اتاق فرار انیگما در طبقه همکف برج میلاد تهران واقع شده و یکی از اتاق فرارهای خوب پایتخت به شمار می‌رود. برای استفاده از خدمات این اتاق فرار، نیازمند خرید بلیط بازدید از برج میلاد نیستید. درجه سختی ۱۰۰ درصد، این بازی را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین حرفه‌ای‌های اتاق فرار کرده است.

فقط در نظر داشته باشید که اگر دچار بیماری آسم و تنگی نفس یا هرگونه مشکل تنفسی هستید، حتماً این موضوع را به مدیریت اطلاع دهید. طراحی اتاق فرار از مهم ترین و اصلی ترین گام ها برای فراهم کردن شرایط ایده آل در اسکیپ روم ها می باشد که مجموعه گسترده از کارها از قبیل طراحی سناریو، آماده سازی محیط و دکور و غیره انتخاب شریک در اتاق فرار را شامل میشود. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک تفریح و فعالیت گروهی و فیزیکی است که تحت تأثیر بازی‌های کامپیوتری و فیلم‌های سینمایی وارد عرصه بازی و سرگرمی شده است.

رعایت اصول کار تیمی