اتوبوس کلاسیک فولکس‌واگن با اجاق‌های چوبی به طرز شگفت‌انگیزی در زمین‌گیری خوب است

موتور هوا خنک در عقب حدود 40 اسب بخار قدرت دارد که از طریق یک جعبه دنده چهار سرعته دستی به چرخ های عقب فرستاده می شود. اینجا جایی است که جنبه فرود به کار می‌آید، همانطور که Vollers توضیح می‌دهد اتوبوس از یک محور پورتال در عقب با اتصال شگفت‌انگیز خوب استفاده می‌کند. فولکس واگن قدیمی همراه با دنده اول کم سرعت و مجموعه ای از لاستیک های آفرود 27 اینچی، در موقعیت های خارج از جاده بسیار خوب عمل می کند، و منظور ما این است خارج از جاده. ویدئوی زیر اتوبوس قدیمی را نشان می‌دهد که در حال عبور از مسیری پر از صخره در موآب است.

معمولاً یک اتوبوس فولکس واگن قدیمی به عنوان یک ماشین فرود نمی آید. البته، شما می توانید تقریباً هر چیزی را برای رفتن به خارج از جاده تغییر دهید، اما این مدل 1966 با پنجره های تقسیم شده، در بیشتر موارد، کاملاً موجود است. این باعث نمی‌شود که صاحبش از کاوش در مقاصد صعب العبور جلوگیری کند و وقتی به آنجا می‌رسد، حتی یک اجاق چوبی برای گرم نگه داشتن در شب‌های سرد کویر دارد.



منبع فضای داخلی نیز عمدتاً اورجینال است، دقیقاً تا صندلی نیمکتی که به صورت تخت تا می‌شود. اجاق چوبی یک اجاق گاز است که در پشت صندلی سرنشین نصب شده و دودکش مستقیماً از سقف عبور می کند. اجاق گاز دارای یک صفحه صاف برای پخت و پز است و به گفته Vollers، بیش از حد کافی گرما برای گرم نگه داشتن ون در شب های سرد تولید می کند. یک بخاری بوتان اضافی که بین صندلی‌های جلو نصب شده است، جایگزین بخاری استوک برای گرم کردن وسایل در هنگام حرکت می‌شود. موارد دیگر مانند سرعت سنج، بوق و رادیو درست مانند سال 1966 هستند.

اتوبوس‌های کلاسیک فولکس‌واگن مانند این پنجره دوپارچه در چند سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش قیمت داشته‌اند. وولرز می‌گوید ون او می‌تواند بین 50 تا 60 هزار دلار ارزش داشته باشد، اما ما گمان می‌کنیم که ماجراجویی‌های او در پشت فرمان چیزی کمتر از گرانبها نیست.

ما با یک مرور کامل از VeeDub کلاسیک توسط حسن نیت ارائه می‌کنیم گلوب را برانید کانال یوتیوب. از بیرون کمی خشن است، اگرچه مالک پیتر وولرز آن را همان طور که هست دوست دارد. هنوز هم سایه اصلی Velvet Green را می پوشد که در طول دهه ها کمی تیره تر شده است. لکه‌های زنگ‌زدگی در واقع با همان رنگ درمان می‌شدند و برای هماهنگی با پتینه ترکیب می‌شدند و Vollers همچنین پنجره‌های سافاری را در جلو نصب می‌کرد.