اداره پلیس فلوریدا خودروی گشت C7 کوروت Z06 را به ناوگان خود اضافه کرد


هر ماشینی می تواند به عنوان وسیله نقلیه پلیس عمل کند، حتی اگر کاربردی نباشد. شهر دبی به خاطر ناوگان پلیس پر از خودروهای سوپراسپرت لامبورگینی، بوگاتی و دیگران است. ادارات پلیس ایالات متحده کمی محدودتر هستند و دوج چارجر و فورد اکسپلورر را انتخاب می کنند، اما یک بخش هرازگاهی چیزی تندتر به ناوگان اضافه می کند. این کاری است که اخیراً یک بخش کلانتر فلوریدا انجام داده است.

کلانتر شهرستان اسکامبیا در فلوریدا یک C7 شورلت کوروت Z06 را به ناوگان خود اضافه کرد. کلانتری به کوپه روکش جدیدی با نام تجاری بخش داد و یک بسته سبک ارتقا یافته دریافت کرد. چراغ‌های پلیسی در جلوپنجره و جلوپنجره، دریچه‌های گلگیر جلو، رکاب‌های جانبی و کانال‌های ورودی ربع عقب وجود دارد. بودجه برای ارتقاء پوشش و روشنایی از بنیاد کلانتر شهرستان اسکامبیا تامین شد.

شورلت برای مالیات دهندگان هزینه ای نداشت. اداره پلیس نوشت: از یک مظنون جنایت کشف و ضبط شد. پلیس اغلب وسایل نقلیه و سایر اموال را از طریق یک ماده بحث برانگیز به نام مصادره دارایی های مدنی مصادره می کند که به سازمان های مجری قانون اجازه می دهد تا اموال یک مظنون را بدون محکومیت بگیرند.

کوروت Z06 اسب بخار زیادی به ناوگان این دپارتمان اضافه خواهد کرد. موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر با قدرت 650 اسب بخار (479 کیلووات) و 650 پوند فوت (881 نیوتن متر) گشتاور است. موتور قدرت را به چرخ‌های عقب می‌فرستد و حداکثر سرعت کوپه 205 مایل در ساعت (329 کیلومتر در ساعت) است. با این حال، این فوق العاده ترین وسیله نقلیه برای حمل مظنونان به زندان یا تعقیب پلیس نیست.

سپس مجدداً، کلانتری شهرستان اسکامبیا از این کار به عنوان یک وسیله نقلیه گشت استفاده نمی کند. در عوض، دفتر از ماشین برای رویدادهای اجتماعی و تعامل استفاده خواهد کرد، کاری که سایر بخش ها در سراسر کشور و جهان انجام داده اند. در سال 2018، پلیس در میلان یک فراری 458 اسپایدر را از یک اوباش ایتالیایی مصادره کرد و از آن برای نشان دادن به جوانان استفاده کرد که جرم و جنایت هزینه ای ندارد.



منبع