ادای احترام پورشه 911 GT3 RS به پکیج Carrera RS با ظاهری قدیمی

هنگامی که از پورشه برای جزئیات بیشتر در مورد این سوال پرسیده شد، سخنگوی پورشه به Motor1.com گفت: “در مورد NFT، اطلاعات بیشتر در زمان مناسب به اشتراک گذاشته خواهد شد.”

GT3 RS جدید در بهار امسال وارد نمایندگی‌های ایالات متحده می‌شود. یک موتور 4.0 لیتری تنفس طبیعی فلت شش 518 اسب بخار (386 کیلووات) در 8500 دور در دقیقه و 343 پوند فوت (465 نیوتن متر) در 6300 دور در دقیقه تولید می کند. اخیراً با سرعت 6:49.328 پیست نوربرگ رینگ نوردشلایف را طی کرده است.



منبع

بسته ادای احترام به Carrera RS همچنین مشتریان را در یک برنامه NFT ثبت نام می کند. آنها هنگام حضور در مسیرهای مسابقه خاص و رویدادهای پورشه نشان های دیجیتالی دریافت می کنند. بعلاوه، به گفته پورشه، “گرافیک فیزیکی خودرو” وجود دارد که با آیتم های دیجیتال مطابقت دارد.

این بسته دوخت لهجه سبز پایتون را در سراسر کابین اضافه می کند. صفحات آج درب دارای نشان ادای احترام به Carrera RS و درب کنسول دارای نشان برجسته RS است.

خریداران همچنین یک نسخه ویژه از Porsche Design Chronograph 911 GT3 RS دریافت می کنند. یک حلقه سفید در قسمت جلو دارد. روتور عقب پایتون سبز است و بازتاب طراحی چرخ های منیزیمی است. بند دارای دوخت سبز است.

روکش خودروی سفارشی شبیه خودروی زیر است که با نوارهای کناری سبز رنگ، آینه ها و حتی تصویر چرخ ها کامل شده است.

جزئیات ریزتر شامل درپوش های ساقه سوپاپ با مارک RS در Python Green است. پایه کلیدها هم رنگ هستند و قاب های پلاک سفارشی وجود دارد.

7 عکس ها

پورشه برای ادامه جشن پنجاهمین سالگرد RS 2.7 خود، 911 GT3 RS ادای احترام به بسته Carrera RS را عرضه کرد. بسته انحصاری بازار ایالات متحده شامل گرافیک ویژه در کوپه جدید و شیک شده، روکش خودرو، ساعت ویژه و NFT است. این آپشن قیمت خودرو را به 314000 دلار می رساند که نسبت به قیمت پایه 223800 دلاری GT3 RS جدید برتری زیادی دارد.

بسته ادای احترام به Carrera RS با 911 GT3 RS جدید با بسته Weissach شروع می شود که معمولاً یک گزینه 33520 دلاری است. نمای بیرونی به طور انحصاری به رنگ سفید با رنگ سبز Python در قسمت پایین بدنه، درپوش آینه ها و سپر عقب عرضه می شود. همین رنگ چرخ های منیزیمی را می پوشاند. صفحات انتهایی بال دارای نشان RS و پرچم آمریکا هستند.