ارتش ایالات متحده خودروهای برقی Canoo را برای مقاصد نظامی ارزیابی خواهد کرد

Canoo تنها خودروساز علاقه مند به قراردادهای نظامی نیست. جنرال موتورز دیفنس که بر محصولات نظامی جنرال موتورز نظارت دارد، اعلام کرد که نمونه اولیه خودروی شناسایی سبک الکتریکی را خواهد ساخت. این وسیله نقلیه قطعاتی از GMC Hummer EV مانند قاب، موتورهای الکتریکی و باتری‌های Ultium را به امانت می‌گیرد، در حالی که مشخصات و نیازهای طراحی ارتش را برآورده می‌کند.

Canoo NASA Transporter Front Corner

این اولین رابطه کانو با دولت آمریکا نیست. ماه گذشته، این شرکت اولین وسیله نقلیه ناسا خود را معرفی کرد که به نظر تفاوت چندانی با وسیله نقلیه سبک زندگی کانو ندارد. این ناقل جدید بخشی از تلاش های پروژه آرتمیس ناسا برای بازگرداندن فضانوردان به ماه است. کانو باید وسیله‌ای طراحی می‌کرد که بتواند نه تنها چهار فضانورد، سه خدمه اضافی و یک راننده، بلکه پنج کیسه تجهیزات، چهار واحد خنک‌کننده و یک کیسه انتقال پد را جابجا کند. Canoo مهلت ژوئن 2023 برای تحویل تمام وسایل نقلیه دارد.

Canoo یک وسیله نقلیه الکتریکی را برای تجزیه و تحلیل و نمایش به ارتش ایالات متحده عرضه می کند. ارتش ایالات متحده در حال تحقیق است که چگونه می تواند این فناوری را در عملیات نظامی، حمل و نقل نیرو و موارد دیگر بگنجاند. ارتش ایالات متحده به قابلیت های مقیاس پذیر و قابل انطباق فناوری و نحوه عملکرد آنها برای استفاده نظامی علاقه مند است.

قرارداد جدید با ارتش ایالات متحده تنها چند ماه پس از گزارش مالی نگران کننده سه ماهه اول 2022 انجام می شود. این شرکت در سه ماه اول سال ضرر کرد و این نگرانی وجود داشت که شرکت ممکن است ورشکست شود. کانو همچنین قرار است تولید Lifestyle Vehicle خود را آغاز کند که در اوایل سال جاری مورد تردید بود. همچنین قراردادی را برای تامین خودروهای برقی والمارت امضا کرد.



منبع

تونی آکویلا، سرمایه گذار، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Canoo گفت: “این فرصت دیگری برای اثبات فناوری اختصاصی ما است – که برای موارد استفاده چندگانه و محیط های خاص قابل تنظیم و سازگار است.”

تغییر صنعت خودرو به سمت وسایل نقلیه برقی، دولت‌های سراسر جهان را به این فناوری علاقه مند کرده است. دولت ها برای اهداف مختلف به وسایل نقلیه نیاز دارند و این شامل ارتش نیز می شود. خودروهای برقی تغییری اساسی برای جنگ ایجاد می‌کنند و اگر قرارداد ارتش جدید به نتیجه برسد، ممکن است میدان‌های نبرد آینده با خودروهای برقی Canoo پر شود.