استون مارتین دومین دوچرخه فقط در مسیر را با الهام از The Valkyrie راه اندازی کرد

استون مارتین این دوچرخه را تنها در یک مشخصات با رنگ‌بندی مسابقه‌ای ارائه می‌کند که رنگ سبز جید آن را با فیبر کربن ساخته شده از ساتن، موتور مشکی و اجزای سیستم تعلیق مشکی ترکیب می‌کند. همچنین با نشان بند بند این خودروساز که 99.7 درصد سبک تر از مینای آن است تزئین شده است. این 30 درصد نازکتر از موی انسان است و استون آن را روی قاب بینی و مخزن دوچرخه قرار می دهد. استون نشان سبک وزن را برای Valkyrie طراحی کرد که الهام بخش دوچرخه جدید بود.

10 عکس ها

استون هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت موتور سیکلت ها ارائه نکرده است، اما این موضوع مهم نیست. این شرکت قبلاً سفارش‌های اولیه AMB 001 Pro را دریافت کرده است، بنابراین احتمالاً قبلاً فرصت خود را برای خرید آن از دست داده‌اید. این شرکت قصد دارد فقط 88 نمونه تولید کند که 12 نمونه کمتر از اولین دوچرخه خود است. Brough Superior آنها را در کارخانه خود در تولوز فرانسه خواهد ساخت و اولین تحویل در سه ماهه چهارم سال 2023 آغاز می شود.



منبع

این دوچرخه از نسل قبلی خود ساخته شده است، با AMB 001 Pro دارای یک روپوش جلویی که اکنون به بدنه متصل شده است. این به انحراف هوا بر روی سوارکار کمک می کند، جریان هوا وارد ورودی بزرگ در جلو می شود، از طریق کلاه جریان می یابد و شیشه جلو آن را منحرف می کند. پرو همچنین دارای اسپویلر جلو، بال های جانبی و تثبیت کننده هوای عقب است که به حفظ آن روی آسفالت کمک می کند.

AMB001_PRO_6

موتورسیکلت جدید یک سوپربایک مخصوص پیست است. استون مارتین و براو سوپریور 25 درصد قدرت تولیدی را افزایش دادند و 225 اسب بخار (165 کیلووات) به آن دادند. افزایش قدرت به دوچرخه نسبت قدرت به وزن 1.28 اسب بخار در هر کیلوگرم می دهد که شبیه به یک خودروی فرمول 1 است. AMB 001 Pro دارای یک موتور 997 سی سی جدید است که از آلومینیوم بیلت جامد ساخته شده است که سفتی ساختاری موتور را افزایش می دهد. آستر سیلندر مرطوب جدید قابلیت های خنک کننده موتور را بهبود می بخشد.