استون مارتین فرآیند طراحی داخلی والهالا را برجسته می کند.

نورنبرگر و تیمش مدلی از والهالا دارند که می‌توانند در اطراف عناصر حرکت کنند و صندلی‌ها را تنظیم کنند تا کابین ایده‌آل برای ابرخودرو ایجاد کنند. این شرکت حتی در حال قرار دادن رانندگان مسابقه در داخل این مدل است تا مطمئن شود که این طرح زمان‌های دور سریع را تسهیل می‌کند.

این برند قصد دارد تنها 500 نمونه از والهالا بسازد. از سال 2019، قیمت اولیه تخمینی 875000 پوند است.

موتور احتراقی نیرو را به یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب می‌فرستد. یک دیفرانسیل لغزش محدود کنترل شده الکترونیکی، کشش بین دو طرف را مدیریت می کند.

نیرو از یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربو هیبریدی با میل لنگ مسطح تامین می شود. یک موتور الکتریکی هر محور را تامین می کند. مجموع خروجی این سیستم 937 اسب بخار (699 کیلووات) و 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور خواهد بود. طبق پیش بینی ها، این سوپراسپرت در 2.5 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می رسد و حداکثر سرعت آن 217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) خواهد بود. برد فقط برقی فقط 9.0 مایل (15 کیلومتر) خواهد بود.

مدل تولیدی استون مارتین والهالا 2022

پس از معرفی به عنوان کانسپت AM-RB 003 در مارس 2019، نسخه تولیدی والهالا در نهایت در سال 2024 وارد بازار خواهد شد.

در داخل، Valhalla همه چیز را ساده نگه می دارد. راننده فرمانی به شکل مستطیل گرد در دست می گیرد. در پشت آن، یک صفحه نمایش دیجیتال گسترده وجود دارد. کنسول مرکزی شناور دکمه استارت/توقف و یک سوئیچ را نگه می دارد.



منبع

توسعه استون مارتین والهالا ادامه دارد. در یک ویدیوی جدید، مایلز نورنبرگر، مدیر طراحی این برند، نگاهی به داخل کابین این سوپراسپرت ارائه می‌کند و برخی از کارهای پشت ساخت آن را توضیح می‌دهد.

برای بحث در مورد والهالا، این قسمت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها:

استون مارتین پیش‌بینی می‌کند که والهالا می‌تواند مسیر نوربرگ رینگ نوردشلایف را در 6 دقیقه و 30 ثانیه طی کند. این برای شکستن رکورد فعلی 6:43 از یک پورشه 911 GT2 RS با ارتقاء Manthey Racing کافی است.