استون مارتین Valkyrie AMR Pro با نیکو هلکنبرگ رانندگی دیوانه کننده است


در دنیای انحصاری هایپرخودروهای مخصوص پیست، هیچ چیزی شبیه استون مارتین Valkyrie AMR Pro نیست. V12 تنفس طبیعی جیغ 6.5 لیتری آن 1000 اسب بخار نیرو تولید می کند و طراحی وحشی آن 2000 پوند نیروی رو به پایین در سرعت ایجاد می کند. هر کسی می‌تواند آن را رانندگی کند، اما برای به حداکثر رساندن این ابرخودروی افراطی نیاز به استعداد است.

این چیزی است که باعث می شود آقای جی دبلیو ویدیوی ویژه یوتیوب‌بر آشنا مطمئناً پشت فرمان نیست، اما وقتی راننده فرمول یک استون مارتین، نیکو هولکنبرگ، آماده است، احتمالاً چرخ‌های داغ روی صندلی سرنشین می‌تواند گزینه بهتری باشد. اینطور نیست که رانندگی با Valkyrie AMR Pro دشوار باشد، اما به سادگی نمی توان این هایپرخودروی فریاد زده را به حد خود رساند. یعنی، مگر اینکه شما هولکنبرگ باشید.

پس از معرفی کوتاهی که Valkyrie را به نمایش می‌گذارد، ویدیو با رانندگی هولکنبرگ به نمای داخل خودرو تبدیل می‌شود. تقریباً برای سه دقیقه با شکوه، هیچ پرش، موسیقی پس‌زمینه و حواس‌پرتی وجود ندارد. ما فیلم های فیلتر نشده ای از یک راننده F1 دریافت می کنیم که از هر اسب بخار و هر پوند نیروی رو به پایین AMR Pro ارائه می کند. صدا چیزی از بهشت ​​نفت است، و همانطور که هر کسی که با پیست سیلورستون انگلستان آشناست می تواند تایید کند، این اکشن است. بسیار سریع. با توجه به اینکه این یک ماشین مسابقه ای است و نه یک ماشین مسابقه ای هدفمند، عملکرد فوق العاده است.

این بدان معنا نیست که Valkyrie AMR Pro به تجهیزات آماده مسابقه مجهز نیست. ترمزهای کربنی آن شبیه هر چیزی است که در یک ماشین خیابانی پیدا می کنید. همچنین طولانی تر و عریض تر از والکری استاندارد است و بر روی تایرهای شیک میشلین LMP نه تنها برای چسبندگی، بلکه به این دلیل که دیواره های جانبی می توانند سطوح شدید نیروی رو به پایین را تحمل کنند، سوار می شود. چقدر افراطی؟ تله متری از دورهای ارائه شده در اینجا نشان داد که 2.5 گرم در پیچ و 3 گرم در هنگام ترمزگیری.

در این ویدیو، هولکنبرگ اعتراف کرد که Valkyrie AMR Pro به سطوح عملکرد F1، به ویژه با نیروی رو به پایین و نسبت قدرت به وزن، تجاوز می کند. تجاوز همچنان ادامه دارد دور با این حال، همان طور که هولکنبرگ نیز اشاره می کند، از برابر است. در طول دوره‌ها، بخش‌هایی وجود داشت که AMR Pro در مقایسه با یک خودروی F1 هنوز 60 مایل در ساعت کندتر بود.

استون مارتین در حال ساخت تنها 40 دستگاه از Valkyrie AMR Pro در مجموع است، بنابراین چه کسی می‌داند چه زمانی ممکن است شاهد استفاده از یک مدل دیگر تا حد مجاز آن باشیم. پس بنشینید، صدا را زیاد کنید و از مناظر و صداهای اسب بخار احتراق داخلی لذت ببرید.



منبع