اسکیت برد موتوری با چرخ F1 پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد

ما با این آزمایش عجیب و غریب آشنا شدیم Q در یوتیوب، و ما حتی با یک توهم جالب روبرو هستیم. با تصور اینکه یک اسکیت بورد F1-wheel چگونه خواهد بود، برخی از آینه های هوشمندانه این تصور را ایجاد می کنند که راکب تایر را در هوا می چرخاند. این ظاهراً به عنوان اثبات مفهوم عمل می کند و ساخت و ساز در جریان است.

یک فرد معمولی ممکن است به چرخ فرمول 1 نگاه کند و تعجب کند که چگونه در ماشین، یا در یک فروشگاه به نمایش در می آید، یا حتی به عنوان یک میز قهوه باحال تغییر کاربری داده می شود. با این حال، تعجب می کنید که سواری چگونه خواهد بود، به قلمرو علم دیوانه خودرو وارد می شود. ما آن قلمرو را دوست داریم.

این ساختمان به اندازه یک لادای پیاده روی یا یک کانکس یخی Chevy Cavalier دیوانه کننده نیست. اما با نزدیک شدن زمستان به مناطق شمالی جهان، انتظار داشته باشید که خلاقیت های دانشمندان دیوانه تری را ببینید تا در غیر این صورت دست های بیکار را مشغول نگه دارید.



منبع

با کمی رنگ قرمز و چند برچسب اسپانسر مناسب F1، تک چرخ موتوری فوق العاده به نظر می رسد، اما چگونه کار می کند؟ با توجه به اندازه چرخ و تمام فولادی که برای ساخت و ساز استفاده می شود، موتور هاوربرد ممکن است برای این نقش کمی پیشی بگیرد. سرعت بسیار آهسته به نظر می رسد، و برای تمیز کردن لاستیک به سادگی نیاز به یک ایستادن طولانی مدت برای سوار است. ما گمان می‌کنیم که علاقه‌مندان قد کوتاه‌تر ممکن است برای کار کردن با آن مشکل داشته باشند، اما هی، این بهای جذاب به نظر رسیدن در یک مسابقه F1 است.

یک هاوربرد دو چرخ قربانی می شود تا لاستیک مسابقه ای بزرگ وسیله ای برای رانش باشد. موتور الکتریکی با سنسورهای خود امکان عملکرد رو به جلو و معکوس را فراهم می کند و به خوبی در یکی از زیرپایی های بسیار بزرگ کنار چرخ نصب شده است. توضیحات ویدیو بیان می کند که این یک چرخ F1 قانونی است که روی یک محور و براکت سفارشی ساخته شده و سپس به یک پلت فرم فولادی سفارشی پیچ می شود. این ویدئو ساخت و ساز را به طرز فریبنده ای آسان می کند، اما مونتاژ محور به تنهایی شامل چندین دیسک فولادی است که به صورت دستی برش خورده و به گونه ای طراحی شده است که موتور را روی چرخ قرار دهد.