اعتبار مالیاتی پیشنهادی EV دارای الزاماتی است که برآورده کردن آنها ممکن است دشوار باشد

ذکر این نکته ضروری است که تا 8 آگوست، قانون کاهش تورم نهایی نشده است. هنوز باید از مجلس نمایندگان ایالات متحده عبور کند، جایی که ممکن است اصلاحات انجام شود. آستانه همچنین به احتمال درخواست خودروسازان برای معافیت برای دور زدن این الزام اشاره می‌کند، بنابراین آینده اعتبار مالیاتی در حال حاضر هنوز نامشخص است.

ما در مورد قانون کاهش تورم 2022 صحبت می کنیم که در آخر هفته سنای ایالات متحده تصویب شد. از جمله مفاد اعتبار مالیاتی مذکور است که اساساً نسخه به روز شده اعتبار جاری است. اکنون، سقف فروش برداشته شده است، به این معنی که شرکت هایی مانند تویوتا و جنرال موتورز می توانند یک بار دیگر اعتبار را دریافت کنند. اما از سال 2024، باتری‌های EV مورد استفاده خودروسازان باید حداقل 40 درصد از موادی را داشته باشند که از ایالات متحده یا شرکای تجاری دوستانه ایالات متحده تامین می‌شوند. در سال 2029، این میزان به 100 درصد می رسد.

در این میان، خودروسازان در حال افزایش تولید باتری در ایالات متحده هستند. هیوندای 5.4 میلیارد دلار در گرجستان برای تولید باتری و خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند. فورد در حال سرمایه گذاری 11.4 میلیارد دلاری برای تاسیسات جدید در کنتاکی و تنسی است. Stellantis اخیراً از سرمایه گذاری 2.8 میلیارد دلاری برای تولید باتری در کانادا خبر داده است.



منبع با توجه به اینکه می تواند مشکلی ایجاد کند آستانه. چین در حال حاضر حضور چشمگیری در تولید باتری دارد و این کشور در لیست شرکای تجاری دوستانه قرار ندارد. این مقاله به اتحاد برای نوآوری خودرو اشاره می‌کند که می‌گوید 70 درصد از خودروهای برقی در حال حاضر در ایالات متحده به آستانه 40 درصد در سال 2024 نخواهند رسید. اگر روش‌های فعلی تولید باتری همچنان ادامه داشته باشد، هیچ خودروی برقی واجد شرایطی وجود نخواهد داشت. اعتبار در سال 2029

یک لایحه جدید آب و هوا در سنای ایالات متحده تصویب شده است که از جمله شامل 7500 دلار اعتبار مالیاتی اصلاح شده برای خودروهای الکتریکی از همه خودروسازان است. با این حال، این منبع بحث است، زیرا این احتمال وجود دارد که در حال حاضر برای اکثر خودروهای الکتریکی جدید فروخته شده در ایالات متحده اعمال نشود. و اگر چیزی تغییر نکرد، نه خودروهای الکتریکی جدید تا چند سال دیگر واجد شرایط خواهند بود.