ذکر این نکته ضروری است که تا 8 آگوست، قانون کاهش تورم نهایی نشده است. هنوز باید از مجلس نمایندگان ایالات متحده عبور کند، جایی که ممکن است اصلاحات انجام شود. آستانه همچنین به احتمال درخواست خودروسازان برای معافیت برای دور زدن این الزام اشاره میکند، بنابراین آینده اعتبار مالیاتی در حال حاضر هنوز نامشخص است.
ما در مورد قانون کاهش تورم 2022 صحبت می کنیم که در آخر هفته سنای ایالات متحده تصویب شد. از جمله مفاد اعتبار مالیاتی مذکور است که اساساً نسخه به روز شده اعتبار جاری است. اکنون، سقف فروش برداشته شده است، به این معنی که شرکت هایی مانند تویوتا و جنرال موتورز می توانند یک بار دیگر اعتبار را دریافت کنند. اما از سال 2024، باتریهای EV مورد استفاده خودروسازان باید حداقل 40 درصد از موادی را داشته باشند که از ایالات متحده یا شرکای تجاری دوستانه ایالات متحده تامین میشوند. در سال 2029، این میزان به 100 درصد می رسد.
در این میان، خودروسازان در حال افزایش تولید باتری در ایالات متحده هستند. هیوندای 5.4 میلیارد دلار در گرجستان برای تولید باتری و خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند. فورد در حال سرمایه گذاری 11.4 میلیارد دلاری برای تاسیسات جدید در کنتاکی و تنسی است. Stellantis اخیراً از سرمایه گذاری 2.8 میلیارد دلاری برای تولید باتری در کانادا خبر داده است.